Κυριακή, 2 Μαρτίου 2014

L.Remini:"Άφησα την σαϊεντολογία για την κόρη μου".Οι αποκαλύψεις της ηθοποιού για την αμφιλεγόμενη αίρεση

Ιδιαίτερα αποκαλυπτική ήταν η ηθοποιός Leah Remini για την απόφασή της να εγκαταλείψει την εκκλησία της Σαϊεντολογίας το καλοκαίρι του 2013."Δεν θέλω να είμαι μια πικρόχολη πρώην Σαϊεντολόγος.Δεν προσπαθώ να χτυπήσω κανέναν ούτε να με συζητούν.Απλώς θέλω ο κόσμος να γνωρίζει την αλήθεια."
Η σταρ του King of Queens ομολογεί πως οι λόγοι που την οδήγησαν να φύγει ήταν πολλοί.Αυτό όμως,που δεν μπόρεσε να αντέξει,ήταν ο τρόπος που η εκκλησία πλησίασε την 9χρονη κόρη της Sofia κάνοντάς της ερωτήσεις με ιδιαίτερη σχολαστικότητα.
"Στο σπίτι μου,προηγείται η οικογένεια,αλλά περνούσα όλο τον χρόνο μου στην εκκλησία",θυμάται η ηθοποιός που από το 2003 είναι παντρεμένη με τον Angelo Pagán."Οπότε έλεγα 'πρώτα η οικογένεια',αλλά δεν το έδειχνα.Δεν μου άρεσε το μήνυμα που έδινα στην κόρη μου."
Η Remini λέει πως προσπάθησε να μιλήσει με άλλους Σαϊεντολόγους για να αλλάξει κάτι,αλλά "τους ένοιαζε μόνο ότι οι ζωές τους θα διαταραχθούν αν έρχονταν με το μέρος μου.Δεν τους ένοιαζε να κάνουν το σωστό.Είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μια εσωτερική αλλαγή,αλλά δεν ήθελαν",ισχυρίζεται η 43χρονη ηθοποιός."Αυτό μου έδειξε πως δεν ενδιαφέρονταν πραγματικά,πράγμα που ήταν τελείως αντίθετο με όσα πίστευα ότι εκπροσωπούσαμε."


Η πρώην συμπαρουσιάστρια του Talk,εξομολογείται πως μεγάλωσε δυσανασχετώντας με την μητέρα της που περνούσε περισσότερο χρόνο στην Εκκλησία της Σαϊεντολογίας παρά στο σπίτι.Μετά την "επανάσταση" της ηθοποιού,η μητέρα της την υπερασπίστηκε."Το γεγονός ότι η μητέρα μου στάθηκε δίπλα μου μετά από όλα τα χρόνια της στην Εκκλησία,έσβησε μια για πάντα όση απέχθεια έκρυβα μέσα μου.Όταν είχε περισσότερη σημασία από ποτέ,η μητέρα μου ήταν εκεί για μένα.Ήταν η στιγμή που έσβησε όλες εκείνες τις μέρες που δεν ήταν εκεί.Εκείνη η στιγμή μου απέδειξε πως ήταν μαζί μου.'Συνέχισε ή πέθανε'."
Η ηθοποιός λέει επίσης,πως έχασε πολλούς φίλους όταν απαρνήθηκε την θρησκεία πριν επτά μήνες."Στην Εκκλησία,σε διδάσκουν πως όλοι είναι χαμένοι.Σου λένε πως είναι στοργικοί,πως νοιάζονται,πως δεν είναι επικριτικοί,αλλά κατά βάθος,έκριναν τον κόσμο που δεν πίστευε σε όσα πίστευαν εκείνοι.Για μένα,αυτός δεν είναι πνευματικός άνθρωπος.Είναι ένας επικριτικός άνθρωπος και έτσι ήμουν κι εγώ.Ήμουν υποκρίτρια,και το χειρότερο πράγμα που μπορείς να είσαι σ' αυτόν τον κόσμο είναι υποκριτής."
Η Jennifer Lopez,φίλη της Remini,ήταν πραγματικό δεκανίκι για εκείνη.Της σύστησε να ακούει καθημερινά κασέτες για να τονώσει το ηθικό της."Η Jennifer έφτιαξε μερικά ξεχωριστά δαχτυλίδια για όλες τις γυναίκες στην ζωή της που λένε 'Μ' αγαπώ',και πραγματικά συνειδητοποίησα πως πρέπει ν' αγαπάς τον εαυτό σου πριν περιμένεις να το κάνει κάποιος άλλος.Πρέπει να μάθεις να πιστεύεις ότι αξίζεις αγάπη.Κι εγώ φτάνω εκεί.Αρχίζω να το πιστεύω."
Αφού άφησε την Εκκλησία της Σαϊεντολογίας,η Remini βρήκε παρηγοριά στην δουλειά της.Διαγωνίστηκε στο Dancing with the Stars του ABC και κατέλαβε την 5η θέση με τον παρτενέρ της Tony Dovolani,και τώρα πρωταγωνιστεί στην σειρά The Exes του TV Land,η οποία,όπως το King of Queens,γυρίζεται μπροστά σε ζωντανό κοινό στο στούντιο.
"Είναι από τις καλύτερες δουλειές που είχα ποτέ",λέει η ηθοποιός."Όταν παίρνεις το χειροκρότημα επειδή το αστείο πέτυχε,το συναίσθημα είναι ασύγκριτο.Αυτή η δουλειά είναι το ναρκωτικό που δεν πήρα ποτέ."






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...