Κυριακή, 2 Μαρτίου 2014

J.Alba:"Η υποκριτική είναι σαν ναρκωτικό!"

Ποιο είναι το ναρκωτικό της Jessica Alba;Σε συνέντευξή της στο περιοδικό Nylon για το τεύχος Μαρτίου,η ηθοποιός μίλησε για την εθιστική σχέση της με την δουλειά της.
"Είναι απελευθερωτικό να μπορείς να παίζεις κάποιον άλλον που είναι κακό παιδί ή μπλεγμένος,επειδή είναι η αντίθετη πλευρά από αυτό που είμαι εγώ...Είναι σαν ναρκωτικό",λέει η ηθοποιός."Δεν χρειάζεται να είμαι το αφεντικό.Δεν χρειάζεται να είμαι σύζυγος.Δεν χρειάζεται να είμαι αδερφή κάποιου."
Η ηθοποιία όμως,ήταν αυτό που βοήθησε την Jessica να τονώσει και την αυτοπεποίθησή της."Πριν,φοβόμουν πολύ την αποτυχία και την κριτική,οπότε με τρόμαζε το να βγάλω τον εαυτό μου προς τα έξω.Δεν χρειάζεται να είσαι ρομπότ,δεν χρειάζεται να είσαι καθωσπρέπει συνέχεια."
Η δημοφιλής ηθοποιός,σημειώνει πως με την υποκριτική εμπλουτίζει τις γνώσεις της συνεχώς."Ξέρω πώς να οδηγήσω μηχανή.Μπορώ να κάνω ρόδα σε σκοινί όπως στο τσίρκο.Μπορώ να πυροβολήσω.Επίσης,μπορώ να παλέψω."
Και όλα αυτά παραμένοντας σέξι κι επιθυμητή.Όπως βλέπουμε στο εξώφυλλο του περιοδικού Nylon,η 32χρονη Jessica είναι πιο όμορφη από ποτέ.Πώς τα καταφέρνει;"Όσο κάτι δεν σου γίνεται συνήθεια,το αύριο θα είναι εδώ κι όλα θα είναι μια χαρά".Θετική σκέψη λοιπόν!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...