Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010

ΤΟ ΝΗΣΙ: 70% τηλεθέαση!Αντικειμενικό;;;

Αυτό που συμβαίνει με το Νησί έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.Γυρίζεται από την περασμένη σεζόν,διαφημίζεται εκατό μήνες πριν κάνει πρεμιέρα κάνοντάς μας πλύση εγκεφάλου,και το ότι μας άρεσε είναι αντικειμενική άποψη;Όχι.Τα νούμερα βέβαια,δηλώνουν πως ναι,αλλά το ποιοι έχουν μηχανάκια της AGB στα σπίτια τους είναι ένα μεγάαααλο και ανέγγιχτο θέμα χρόοοοονια τώρα...Και στην τελική,τί να δεις δηλαδή;Next Top Model;Καλή η Καγιά,αλλά η Λέχου δεν πιάνεται,πώς να το κάνουμε;
Σαφώς λοιπόν το Νησί είναι μια ακριβή παραγωγή,εντυπωσιακό,με την ελίτ των ηθοποιών (αν και την παράσταση κλέβουν οι μικροί πρωταγωνιστές),αλλά σκέφτομαι:Τί θα είχε συμβεί αν η συγγραφέας ήταν Ελληνίδα;Πολύ πιθανόν τίποτα.Δεν θα πω το κλισέ ότι η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της,αλλά η αγωνία μας να ασχολούνται μαζί μας οι του εξωτερικού μας κάνει κάποιες φορές να κορδωνόμαστε από περηφάνια χωρίς να μας περνάει από το μυαλό ποτέ το γιατί δεν ασχολήθηκε κάποιος Έλληνας με τη συγγραφή ενός τέτοιου βιβλίου.Γιατί και να το έκανε τί θα γινόταν;Θα γινόταν παγκόσμια επιτυχία;Ίσως,αλλά εμείς στο Ελλάντα τα ζώα μου αργά.Θα έδινε ένα κανάλι τόσα χρήματα για κάτι που έγραψε Έλληνας;Τώρα θα μου πεις έχει δώσει υπέρογκα ποσά για πολύ χειρότερα.Ακόμη θυμάμαι Τα μπακούρια στον ΑΝΤ1 και είναι ο λόγος που δεν μπορώ να νιώσω σοβαρά τον Αλκίνοο Ιωαννίδη.Αλλά τί τα θες;Όλοι έχουμε παιδικά τραύματα.Έχουμε και κρίση όμως,ας συμμαζευτούμε.Άλλωστε θα γίνει και απόσβεση.Σου λέει,θα πουλήσουν τα δικαιώματα και σε άλλες χώρες που εξέφρασαν ενδιαφέρον για το πολυδάπανο Νησί της Βικτώρια Χίσλοπ και θα τα βγάλει τα λεφτάκια του.
Το τηλεοπτικό αποτέλεσμα πάντως είναι άκρως...κινηματογραφικό.Εντάξει,στο πρώτο επεισόδιο ήμασταν όλοι ξαναμμένοι από περιέργεια με τόσα που ακούγαμε για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα,μας άρεσε,το χαρήκαμε καθώς φέτος λίγα πράγματα αξίζουν την προσοχή μας,συγκινηθήκαμε,Blogs και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης πήραν φωτιά από κλαψομηνύματα και εκδηλώσεις θαυμασμού,αλλά ρε παιδιά...το πλεονέκτημα κατάντησε μειονέκτημα.Πόσες ποιοτικές εικόνες να αντέξει το μάτι μου;Έχω και μια μυωπία να ελέγξω.Από την άλλη είναι η μουσική,η πολλή μουσική όμως.Λες και ήμασταν τόσα χρόνια κουφοί και με το Νησί ανοίξαμε και πάλι τα αυτιά και σας περιμένουμε νότες αγαπημένες!Επίσης,η περούκα της Αλέξις μου θύμισε την Αθηνά Οικονομάκου στην Ζωή της Άλλης,μόνο που αυτή έχει μια κάποια κίνηση.Είμαι κατά της περούκας όμως ρε παιδί μου,πώς να το κάνουμε;Όλα καλά και άγια δηλαδή,αλλά το πολύ το Κυρ Ελέησον το βαριέται και ο παπάς.Η ατελείωτη διαφήμιση τραβάει στην αρχή,αλλά σε μπουκώνει μετά και για να πάρεις αέρα,αλλάζεις κανάλι!
Γενικά,μου αρέσει το Νησί.Απλά...βαρέθηκα μωρέ.Έχω διαβάσει και το βιβλίο και δεν υπάρχει κάτι να με συναρπάσει τόσο πολύ.Μπορώ να πω ότι το βιβλίο δεν μου άρεσε κιόλας,και μάλλον είμαι η μόνη πάνω στη γη και δεν ντρέπομαι να πω ότι το σήριαλ είναι πολύ καλύτερο.Ειδικά όταν πρωτοείδα αυτό το καρέ με το βαθύ μπλε...ήταν μαγικό το πως οι λέξεις γίνονται εικόνα που έστω για μια ώρα σε ταξιδεύει,και ναι,αυτό είναι επιτυχία!Μπράβο πάντως στο Mega,αρχικά για τα χρήματα που μετά πόνου φαντάζομαι,διέθεσε,και δεύτερον για την σωστή επιλογή συντελεστών.Ελπίζω να μην κάνουμε πάλι αιώνες να ξαναδούμε κάτι τέτοιο!

Amalia L@l@

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...