Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013

R.Pattinson:"Δεν αισθάνομαι ποτέ την ανάγκη να συγχωρήσω!"

Ο σταρ του Twilight δίνει μια αποκαλυπτική συνέντευξη όσον αφορά τον εαυτό του,στο Αυστραλιανό περιοδικό Sunday Style.Όπως ομολογεί,είναι πολύ προσγειωμένος,προτιμά να μεθύσει παρά να πάει στο γυμναστήριο και δεν είναι τόσο χαλαρός στις διαπροσωπικές του σχέσεις.Σύμφωνα με τον ίδιο,παίρνει πολύ σοβαρά τους ανθρώπους που επιλέγει να κρατά κοντά του.
"Δεν αισθάνομαι ποτέ την ανάγκη να συγχωρήσω και δεν περιμένω από τους άλλους άριστη συμπεριφορά.Κρίνω τους ανθρώπους από τις πράξεις τους.Δεν με ενδιαφέρει αν είναι σωστό ή λάθος.Τους δίνω το πλεονέκτημα της αμφιβολίας.Αν κάνουν κάτι με το οποίο δεν μπορώ να ασχοληθώ για να αντιμετωπίσω,απλώς τους ξεκόβω",παραδέχεται ο ηθοποιός.
Μάλλον αυτό συνέβη και με την πρώην αγαπημένη του Kristen Stewart."Είμαι πολύ ευαίσθητος και μου αρέσουν οι μεγάλες χειρονομίες,αλλά αυτό είναι απλά ο εγωισμός μου",λέει ο σταρ για το πώς προσεγγίζει τις ερωτικές σχέσεις."Μου αρέσει να κάνω δώρα και θεωρώ τον εαυτό μου τον καλύτερο σε αυτό,μόνο όμως επειδή παίρνω πράγματα για τον εαυτό μου και φροντίζω να "δουλεύουν" και για τον άλλον."
Ο ηθοποιός που χώρισε με την Stewart τον περασμένο Μάιο,όταν αποκαλύφθηκε η παράνομη σχέση της με τον σκηνοθέτη της στην ταινία Snow White and the Huntsman,Rupert Sanders,εξομολογείται πως η διασημότητα δυσκολεύει πολύ την διατήρηση της ιδιωτικότητας και των στενών σχέσεων,όπως οι φιλίες."Είναι δύσκολο να παραμείνεις σώφρων.Είναι πραγματικά δύσκολο."
Όσο για το πώς αντιμετωπίζεται από την βιομηχανία τώρα που δεν αποτελεί πια μέρος ενός παγκόσμιου φαινομένου όπως το Twilight;"Είμαι 27 τώρα και αισθάνομαι πως με βλέπουν διαφορετικά.Είναι μια περίεργη χρονιά.Με το Twilight να τελειώνει και με άλλες ταινίες που έκανα,όπως το Cosmopolis,ξαφνικά νιώθω πως με αντιμετωπίζουν σαν πραγματικό ηθοποιό."







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...