Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013

M.Cyrus:"Τώρα είμαι ενήλικη & κάνω σαν παιδί!"

Λες και δεν ήταν εμφανές πως η διάσημη τραγουδίστρια θέλει να μάθει όλος ο κόσμος πως δεν είναι πια το καλό και γλυκό κοριτσάκι που όλοι γνωρίσαμε ως Hannah Montana το 2006.Για ακόμη μια φορά λοιπόν,η Miley δίνει συνέντευξη,στο Harper's Bazaar αυτή τη φορά,και μιλά για την νέα σέξι εικόνα της.
"Ήμουν ενήλικας όταν έπρεπε να είμαι παιδί",λέει η ποπ σταρ για τα παιδικά της χρόνια,τα οποία πέρασε μέσα στα στούντιο κάνοντας γυρίσματα."Τώρα λοιπόν,είμαι ενήλικη και κάνω σαν παιδί."



Τον Μάιο του 2012,η τραγουδίστρια πήρε την πολύ ώριμη απόφαση να παντρευτεί με τον αγαπημένο της Liam Hemsworth,όταν δέχτηκε την πρόταση γάμου που της έκανε.Με την σχέση τους να περνά συνεχώς από σαράντα κύματα,η Cyrus δεν θέλησε να πει πολλά για τον ηθοποιό,με τον οποίο έχει πλέον χωρίσει."Δεν έχω χρόνο για να αντιμετωπίσω ένα γάμο αυτό το διάστημα",λέει στο περιοδικό μόδας."Θα το κάνω όμως κάποια στιγμή."
Η Cyrus λέει επίσης πως προσπαθεί "να κατακτήσει τον κόσμο" και προσφέρει συμβουλές σε αρκετούς νεαρούς σταρ του Χόλιγουντ,όπως ο Justin Bieber."Δεν λέω πως πρέπει να κάνεις ένα διάλειμμα επειδή είσαι τρελός.Λέω πως πρέπει να κάνεις ένα διάλειμμα για να μπορείς να είσαι τρελός",δηλώνει στο περιοδικό.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...