Τρίτη, 2 Ιουλίου 2013

D.Lovato:"Είχα τάσεις αυτοκτονίας στα 7 μου"

Η Demi Lovato είναι 20 ετών,αλλά έχει ήδη περάσει από πολλά άσχημα μονοπάτια στην ζωή της.Από τις χαρακιές στην κατάχρηση κοκαΐνης,η σταρ που μπήκε στον χώρο από παιδί,είχε να αντιμετωπίσει πολλές δυσκολίες για να είναι σε θέση να κυκλοφορήσει το νέο της άλμπουμ με τίτλο το όνομά της.Η ηθοποιός και τραγουδίστρια εξομολογήθηκε στο Cosmopolitan,πως είχε τάσεις αυτοκτονίας από την τρυφερή ηλικία των 7 ετών,ότι έπεσε θύμα εκφοβισμού ως έφηβη και πως οι σημερινοί σταρ που διασκεδάζουν συνέχεια σε πάρτι είναι πραγματικά ανθρωπάκια.

Για την βουλιμία και την τάση να χαρακώνεται:
"Δεν είμαι υπερβολικά θρήσκος άνθρωπος,αλλά μεγάλωσα ως Χριστιανή και πιστεύω στον Θεό.Όταν είμαι στο Λος Άντζελες,δεν μιλάω πολύ γι' αυτό,επειδή οι άνθρωποι είναι πολύ επικριτικοί,αλλά αισθάνομαι πως ο Θεός μου έδωσε μια φωνή,όχι μόνο για να τραγουδάω.Με έβαλε να περάσω όλα αυτά,που έμοιαζαν απαίσια τότε,αλλά άξιζαν.Με τα εμπόδια που αντιμετώπισα,μπορώ να βοηθήσω τους ανθρώπους".

Για την συναυλία στα 7 της στο "Barney & friends" και το τραγούδι των τίτλων:
"Εκείνη την περίοδο,ήμουν τόσο ευγνώμων που βρισκόμουν στην τηλεόραση,ωστόσο πάλευα πραγματικά.Κοιτάζοντας πίσω,υπήρχε μια σύνδεση,πιθανόν ανάμεσα σε κάθε παιδί που τραγούδησε ποτέ το τραγούδι για τον Barney,ένα μικρό κομμάτι στην καρδιά ενός παιδιού,ένα κενό,που μπορούσε να γεμίσει.Και ίσως το γέμιζε ο Barney.Ακόμη και πριν από αυτό,είχα τάσεις αυτοκτονίας στα 7 μου.Με τον Barney,ίσως υποσυνείδητα,είχα μια σχέση με εκείνη την φιγούρα που έσωζε την ζωή μου κατά κάποιον τρόπο.Έχω μιλήσει για τον εκφοβισμό παλαιότερα και την εφηβεία μου,αλλά πέρασα πολλά όταν ήμουν μικρότερη,για τα οποία δεν έχω μιλήσει ποτέ και πιθανόν με έκαναν όπως είμαι σήμερα".

Για το τραγούδι "Warrior" και τους στίχους “There’s a part of me I can’t get back/ A little girl grew up too fast/ All it took was once, I’ll never be the same/ Now I’m taking back my life today”:
"Η οικογένειά μου ξέρει για τι πρόκειται.Όταν αισθανθώ έτοιμη να "ανοιχτώ" γι' αυτό το θέμα στον κόσμο,τότε θα είμαι ελεύθερη να το κάνω.Τώρα όμως,είναι από αυτά τα πράγματα που τα λόγια μιλούν μόνα τους για μένα.Είναι όλα στο τραγούδι".

Για το είδος της σταρ που θέλει να γίνει:
"Όταν βλέπω κάποιον να διασκεδάζει υπερβολικά ή ράπερ να τραγουδούν για το ότι παίρνουν ναρκωτικά,άνθρωποι τους οποίους το κοινό θαυμάζει,σκέφτομαι αυτός είναι γκάνγκστερ.Σκέφτομαι,είσαι ένα τεράστιο μ**νί.Συγνώμη,αλλά αυτοί οι ροκάδες του '80 απείχαν πολύ από τους ροκ σταρ.Ήταν τόσο ανασφαλείς και τόσο μοναχικοί που έπρεπε να κάνουν όλα αυτά τα πράγματα για να προχωρήσουν.Αν περνάς την δεκαετία των 20 σου κυνηγώντας το ένα πάρτι μετά το άλλο,από τι πας να ξεφύγεις;Αυτό δεν σε κάνει μάγκα.Μάγκας είναι αυτός που κάθεται να λύσει τα προβλήματά του και έχει συναισθήματα όταν δεν θέλει να τα έχει.Υπήρχαν νύχτες που δεν έκανα τίποτα,επειδή θέλω να εκφραστώ,επειδή δεν μπορώ να διαχειριστώ τον πόνο,από τότε που με παρενοχλούσαν ή από άλλες καταστάσεις.Και τώρα,όσο δύσκολο κι αν είναι,θα το κάνω.Αυτό με κάνει μάγκα.Το να είσαι μάγκας σημαίνει να διαχειρίζεσαι ό,τι σου συμβαίνει".

Για τα επερχόμενα 21α γενέθλιά της:
"Βλέπω τα γενέθλια ως μια γιορτή για ακόμη ένα χρόνο ζωής.Τα κατάφερες γι' ακόμη ένα χρόνο.Έναν ολόκληρο χρόνο.Μερικοί δεν καταφέρνουν να γίνουν 21".








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...