Κυριακή, 19 Μαΐου 2013

E.Watson:Η μικρή Ερμιόνη μεγάλωσε & ποζάρει πιο σέξι από ποτέ για το περιοδικό "W"

Μην σας ξεγελά το σεξαπίλ στο εξώφυλλο του περιοδικού "W",η Emma Watson δεν βιάζεται να μεγαλώσει.
"Ποτέ δεν ήθελα να μεγαλώσω πολύ γρήγορα.Ήθελα να φοράω αθλητικό σουτιέν μέχρι τα 22 μου!",λέει η σταρ του Harry Potter στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού "W"."Το δέλεαρ του να είμαι σέξι ποτέ δεν με ενθουσίασε.Ποτέ δεν βιάστηκα ιδιαίτερα να με δουν ως γυναίκα".
Μεγάλωσε όμως,και η μικρή Ερμιόνη,όπως την γνωρίσαμε κάποτε,δεν υπάρχει πουθενά στις πόζες της.


Παρόλο που φαίνεται ιδιαίτερα άνετη στις φωτογραφίσεις,η ηθοποιός λέει πως έπρεπε να συνηθίσει τα τολμηρά ρούχα στα γυρίσματα του Bling Ring."Κάποια στιγμή είπα στην ενδυματολόγο,'Φαίνεται το σουτιέν μου με αυτό το μπλουζάκι,μήπως να το καρφιτσώσουμε;',κι εκείνη μου απάντησε,'Όχι γλυκιά μου,η Nicki πρέπει να δείχνει το σουτιέν της.'",και κάπως έτσι σκέφτηκε πως έπρεπε να αλλάξει τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα.

Όχι πως η Watson δεν έχει μοιραστεί σέξι στιγμές στο κόκκινο χαλί.Πρόσφατα η ηθοποιός,έδειξε λίγο παραπάνω δέρμα από ό,τι μας είχε συνηθίσει στο Met Gala του 2013.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...