Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010

Μίλα μου: Famous δηλώσεις #7

Σάκης Ρουβάς 
(Ο Θ Ε Ο Σ)
"Με τρελαίνει η κόρη μου όταν μου λέει 'Σ'αγαπώ'".
- Πες μου ΕΣΥ 'Σ'αγαπώ' και να δεις πώς θα τρελαθώ εγώ!



Ναταλία Τσαλίκη (Η...δε γυνή)
"Δεν μου αρέσει να με αγκαλιάζει ο κόσμος στο δρόμο".
- Το σημείο είναι το πρόβλημα; Πάντως μην ανησυχείτε,πολλοί δεν είχαν όνειρο ζωής κάτι τέτοιο.

Πηνελόπη Αναστασοπούλου (Θεά)
"Θέλω να κάνω ένα παιδί".
- Να το κάνετε Πηνελόπη μας.Με την ευχή μας!


Έλλη Κοκκίνου (η Όντως)
"Είμαι καλό παιδί,αλλά όχι ξενέρωτη".
- Κι εγώ έτσι λέω,αλλά ποιος με πιστεύει!


Πηνελόπη Αναστασοπούλου (η Θεά ντε)
"Πώς να το κάνω το παιδί όμως που ο σύντροφός μου είναι στο Λος Άντζελες;"
- Λυπάμαι,αλλά σ'αυτό δεν μπορώ να σας βοηθήσω.Η τεχνολογία δεν έχει προχωρήσει τόσο.

Γιώργος Λιάγκας (Proin-ατζής)
"Είμαι ο Μενεγάκος!"
- Τί να πω;Άντε και Κορομηλός!

Νίκος Μουρατίδης (κριτής στο X-Factor)
"Πριν λίγα χρόνια ο ΑΝΤ1 ήταν μόνο για τα ΚΑΠΗ".
- Πριν λίγα χρόνια έβλεπα ΑΝΤ1.Με λέτε γριά κύριε Νίκο μας;



Γιώργος Λιάγκας (ο...Μενεγάκος)
"Στο σπίτι μένουμε εγώ,η Φαίη και το Dettol".
- Υπάρχουν και χειρότερα Γιώργο μας.Άλλοι μένουν με την πεθερά τους!

Έλλη Κοκκίνου (λατρεμένη)
"Γενικά δεν πίνω.Με δύο ποτήρια είμαι χοντροντίρλα".
 - Αποκάλυψες το ευαίσθητο σημείο σου κι αυτό είναι μείον σου...

Γιώργος Λιάγκας (μέλλων Κορομηλός)
"Τρελαίνομαι να πάω κριτής σε κάποιο παιχνίδι".
- Και τί θέλετε δηλαδή;Να τρελάνετε κι εσείς εμάς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...