Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010

Ευγενία Μανωλίδου:"Αν ήμουν δύστροπη και κακιά δεν θα επιβίωνα ούτε ένα χρόνο στην τηλεόραση!"

Στο περιοδικό "Life&Style" έδωσε συνέντευξη η πολυσυζητημένη παρουσιάστρια και μαέστρος,Ευγενία Μανωλίδου,ενώ δεν παρέλειψε να φωτογραφηθεί και σ' ένα πολύ οικείο πλέον χώρο για εκείνη,την κουζίνα.Τί είπε όμως για τον ανταγωνισμό του Master Chef με το Top Chef,την οικογένειά της,την φημολογούμενη εγκυμοσύνη της,αλλά και το χαρακτήρα της;

Θα έκανε άλλο παιδί; Δεν είμαι έγκυος.Έχω αντοχές για τέταρτο και πέμπτο παιδί,αλλά δεν παίζουν τόσο σημαντικό ρόλο οι δικές μου αντοχές,όσο της υπόλοιπης οικογένειας.Αν γίνει πάντως,θα γίνει αργότερα".

Για τον πρώην σύζυγό της και για τον Άδωνη Γεωργιάδη: Ο Άδωνις δεν με έχει αναγκάσει ποτέ να πονέσω ή να κλάψω. Αν με εγκαταλείψει, μπορεί να πλαντάξω! Δεν πιστεύω όμως ότι θα γίνει.Με έμαθε να είμαι δυνατή και να εμπιστεύομαι το ένστικτό μου.Είχαμε διαφορετική σχέση με τον πρώην σύζυγό μου. Η σχέση μας ήταν περισσότερο πνευματική και εσωτερική. Με τον Άδωνη είμαι πολύ πιο κοντά”.

Ζηλεύει τον Άδωνη; "Ζηλεύω,αλλά δεν το δείχνω.Αν πάντως είχα αποδείξεις ότι με απατά,θα χώριζα."

Η πιο ευτυχισμένη και η πιο δύσκολη στιγμή της: "Η πιο ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή μου ήταν η γέννηση του γιου μου Περσέα.Η πιο δύσκολη,η περίοδος του διαζυγίου μου."

Διαβάζει τις κριτικές;  Πλέον, σταμάτησα να βλέπω οτιδήποτε αρνητικό δημοσιεύεται για εμένα και δεν ενοχλούμαι. Ξέρω ότι είναι μέρος της δουλειάς.Αν ήμουν δύστροπη, κακή και όλα αυτά που μου καταλογίζουν κατά καιρούς, δεν θα επιβίωνα ούτε ένα χρόνο”.

Για το Master Chef και το Top Chef: "Νομίζω πως το μόνο κοινό που έχουν τα δυο προγράμματα είναι το αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται,δηλαδή η μαγειρική".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...