Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010

Ευγενία Μανωλίδου: Αν δεν πήγαινε καλά το Master Chef θα έφταιγα εγώ!

Σήμερα το πρωί ξεσπάθωσε με τρόπο η Ευγενία Μανωλίδου στο Πρωινό του εθνικού ζεύγους Λιάγκα-Σκορδά,μιλώντας για το επιτυχημένο με τη βούλα πια,Master Chef,αλλά και για την πολυσυζητημένη προσωπικότητά της.

Για το Master Chef: «Στα πρώτα επεισόδια είχαμε τις οντισιόν. Εκεί ο ρόλος μου ήταν πάρα πολύ μικρός. Γνώρισα όλους τους διαγωνιζόμενους έναν έναν. Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να μάθω πολλά πράγματα.Αν το παιχνίδι βεβαίως δεν πήγαινε καλά, θα χρέωναν σε μένα το πρόβλημα, τώρα που πάει καλά το δίνουν σε άλλους. Το περίμενα πως κάτι θα έλεγαν. Δεν με ενόχλησε καθόλου γιατί ήξερα πως ο ρόλος μου θα ήταν διεκπεραιωτικός. Στην ξένη εκδοχή του παιχνιδιού η παρουσιάστρια δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου.Εμφανίζεται στην αρχή και μετά εξαφανίζεται!Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα παίρνουν μέρος διαγωνιζόμενοι και υπάρχουν κάποιοι ειδικοί που δοκιμάζουν,κρίνουν και τους δίνουν συμβουλές.Εγώ δεν επιτρέπεται ούτε να δοκιμάσω ούτε τίποτα.Άσχετα αν πίσω από τις κάμερες έχω φάει πάρα πολύ».

Για το αυστηρό της προφίλ: «Προσπαθώ να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις που αναλαμβάνω. Πάντα ήμουν αυστηρή με τον εαυτό μου. Δεν λειτουργώ έτσι για να φανώ καλή. Είμαι αυστηρή μαμά!Θέλω να προστατέψω τα παιδιά μου. Δεν θέλω να μεγαλώσουν και να μου πουν 'Γιατί δεν μας προστάτεψες,ενώ μπορούσες;'.Δεν φωνάζω μέσα στο σπίτι, απλά θέτω όρια. Να διαβάζουν, να τρώνε, να μη λένε άσχημες λέξεις. Έτσι μεγάλωσα εγώ και έμαθα, και αυτό θέλω να περάσω και στα παιδιά μου».

Για τον Άδωνι: «Ο Άδωνις στάθηκε στο πλευρό μου την περίοδο που χώρισα με τον πρώτο μου σύζυγο,μία περίοδο άκρως σοκαριστική για μένα.Αντί να μου γυρίσει την πλάτη και να μου πει να ξεκαθαρίσω την κατάσταση και μετά να πάω να τον βρω, εκείνος στάθηκε δίπλα μου ως κυματοθραύστης όντας πολύ δεκτικός. Τότε είχε επωμιστεί όλα τα βάρη της ζωής μου. Στα παιδιά μου φυσικά,τον γνώρισα 3 χρόνια αφού είχε ξεκινήσει η σχέση μας».

Για τους Ράδιο Αρβύλα: «Δεν μπορώ να πω ότι χάρηκα με την εικόνα μου ως Χίτλερ. Βεβαίως, αν αυτό χάρισε γέλιο σε κάποιους ανθρώπους, μέσα στους καιρούς που ζούμε,τότε για μένα είναι εντάξει.Δεν πιστεύω πως η πρόθεσή τους ήταν αρνητική.Αλλά πιστεύω πως αυτές είναι εποχές της ιστορίας μας που δεν θέλει να θυμάται κανείς μας».

Για το πώς φαίνεται στους άλλους: «Πάντα, όταν γνωρίζω ανθρώπους θεωρώ δεδομένο πως θα πιστεύουν ότι είμαι παράξενη, περίεργη, κακιά...πράγματα που δεν ισχύουν αλλά οι άλλοι αυτά ακούν για μένα και αυτά πιστεύουν.Το διασκεδάζω πάρα πολύ, γιατί, όταν τους πλησιάζω και είμαι διαχυτική και δείχνω ενδιαφέρον γι' αυτούς, ξαφνιάζονται».

Για τη μεγαλύτερη τρέλα που έχει κάνει στη ζωή της: «Η μεγαλύτερη τρέλα που έχω κάνει στη ζωή μου, με την καλή έννοια το λέω, είναι ότι έφυγα στα 19 μου από το πατρικό μου σπίτι μαζί με τον πρώην μου σύζυγο, τον οποίο μόλις είχα γνωρίσει,μείναμε μαζί,τον παντρεύτηκα,κάναμε παιδιά, χωρίς να σκεφτώ τίποτα απολύτως. Το αποτέλεσμα ήταν θετικό γιατί απέκτησα τα παιδιά μου, έκανα τις σπουδές μου και ένιωσα πως κάποιος με εμπιστεύτηκε».


Amalia L@l@

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...