Τετάρτη, 9 Ιουλίου 2014

K.Holmes:Ποζάρει topless για το Glamour & αποκαλύπτει πώς είναι η ζωή μετά το διαζύγιο με τον T.Cruise

Η γνωστή ηθοποιός αποφάσισε να βάλει στην άκρη για λίγο την συντηρητική εικόνα της και φωτογραφήθηκε topless για το περιοδικό Glamour,του οποίου το εξώφυλλο κοσμεί για το τεύχος Αυγούστου.Όπως λέει η ηθοποιός:"Έχω πολύ συγκεκριμένη γκαρνταρόμπα.Μου αρέσει ό,τι μου αρέσει.Και επαναλαμβάνομαι πολύ.Αλλά πάντα είμαι άνετα με το τζιν μου.Αισθάνομαι πως μπορώ να κάνω τα πάντα όταν το φοράω."
Η 35χρονη σταρ μιλά επίσης για την ερωτική της ζωή μετά το διαζύγιο με τον Tom Cruise πριν δυο χρόνια."Έχω επικεντρωθεί στην μητρότητα και στην δουλειά τώρα.Η μητρότητα είναι το σπουδαιότερο δώρο.Όταν έγινα μητέρα η ζωή μου άλλαξε ολοκληρωτικά",εξομολογείται η Holmes.
Ποια ήταν όμως η μεγαλύτερη αλλαγή; "Έχω δει εκατό φορές το Frozen",λέει χαριτολογώντας για το μιούζικαλ της Disney που μάλλον αρέσει πολύ στην μικρή Suri."Η μεγαλύτερη αλλαγή;Νομίζω πως δεν ξέρεις...δεν ήξερα πόση αγάπη είχα μέσα μου.Είναι συνταρακτικό.Κάθε μέρα ανακαλύπτω περισσότερα γι' αυτό το εξαίσιο πλάσμα που έχω την τύχη να είμαι η μητέρα της."


Η σταρ μίλησε ακόμη για την ενασχόλησή της με την μαγειρική και τις συνταγές που αρέσουν στην κόρη της,αλλά και για τις στιγμές της καθημερινότητας που μοιράζεται μαζί της.Μιλώντας για την οικογένειά της,η Katie Holmes αποκάλυψε πως χάρη στους γονείς της κατάφερε να πατά πάντα γερά στα πόδια της παρά την επιτυχία που σημείωσε η σειρά Dawson's Creek που της χάρισε την δόξα."Η οικογένειά μου είχε κρίσιμο ρόλο στον τρόπο που βλέπω την ζωή.Ξεκίνησα την ηθοποιία στα 17 μου και γνώρισα την επιτυχία σε νεαρή ηλικία,όπου ξαφνικά όλοι γνώριζαν ποια είμαι.Οι γονείς μου όμως,πάντα μου συμπεριφέρονταν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο στο σπίτι και μου υπενθύμιζαν την ευγνωμοσύνη.Αυτή ήταν η δύναμη που με κρατούσε προσγειωμένη."
Όσο για τα επαγγελματικά της σχέδια;Θα εμφανιστεί στο The Giver που είναι βασισμένο σ' ένα δημοφιλές νεανικό μυθιστόρημα."Λάτρεψα το βιβλίο της Lois Lowry.Πρόκειται για μια κοινότητα που αποφάσισε να δημιουργήσει μια ζωή χωρίς πόνο,αλλά και χωρίς πραγματική χαρά.Ο σκηνοθέτης,Phil Noyce,έφτιαξε μια ιδανική κοινωνία.Αγγίζει την επιστημονική φαντασία",λέει ενθουσιασμένη η ηθοποιός.


Παρά το γεγονός πως διάβασε πρόσφατα το μυθιστόρημα της Lowry,αποκαλύπτει πως μεγαλώνοντας οι αγαπημένοι της συγγραφείς ήταν η Maya Angelou,o Somerset Maugham και ο J.D. Salinger.
Η Holmes ενθουσιάστηκε με την ιδέα να μεταφερθεί στην μεγάλη οθόνη ένα κλασικό,αλλά μοντέρνο λογοτεχνικό έργο,κυρίως λόγω της ελίτ των ηθοποιών που συμπληρώνουν το καστ."Το να είμαι σε μια ταινία με την Meryl Streep ήταν ένα μεγάλο όνειρο που έγινε πραγματικότητα.Όταν οι κάμερες 'έγραφαν' ήταν πάντα ακριβής και τόσο επαγγελματίας",τόνισε η σταρ στο Glamour."Ήταν πραγματικά μεγάλη η συγκίνηση να βρίσκομαι στο πλατό μαζί της."









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...