Σάββατο, 14 Ιουνίου 2014

K.Harington:Γιατί ο πρωταγωνιστής του Game of Thrones δεν ήξερε το πραγματικό του όνομα μέχρι τα 11 του;

Η ιστορία των παιδικών χρόνων του Kit Harington είναι λίγο περίεργη,αφού μέχρι τα 11 του χρόνια δεν ήξερε το πραγματικό του όνομα.
Σε μια συνέντευξή για το Glamour,το περιοδικό ρώτησε τον ηθοποιό σε ποιον ανήκει το όνομα Christopher και για ποιο λόγο οι γονείς του δεν είπαν τίποτα μέχρι τότε.
"Δεν έχω ιδέα!Νομίζω πως κατάλαβαν ότι ήθελα να λέγομαι Kit,αλλά το Christopher ήταν λίγο παράδοση.Το όνομα του αδερφού μου είναι Jack,αλλά το πραγματικό του όνομα είναι John.Το Kit παραδοσιακά "βγαίνει" από το Christopher,απλώς δεν χρησιμοποιείται συχνά.Το μεσαίο μου όνομα είναι Catesby.",είπε ο ηθοποιός,και συμπλήρωσε:"To Catesby είναι επίσης το μεσαίο όνομα του αδερφού μου.Jake Catesby και Kit Catesby.Βασικά,είναι το μεσαίο όνομα της μητέρας μου."
Όπως επίσης αποκάλυψε ο Kit,αρχικά σκεφτόταν να κάνει το ντεμπούτο του στο Χόλιγουντ ως Kit Catesby,αλλά μετά το απέρριψε."Σχεδόν το έκανα,αλλά σκέφτηκα πως ακούγεται υπερβολικά σαν όνομα παρουσιαστή της δεκαετίας του '50."




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...