Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

Shakira:"Με τον G.Piqué υπάρχει αληθινή αγάπη.Θα ήθελα 8 ή 9 παιδιά!"

Για την μουσική,τα μωρά που θέλει να κάνει,τον γιο της,αλλά και τον σύντροφό της,μίλησε η Shakira.Η διάσημη τραγουδίστρια κοσμεί το εξώφυλλο του περιοδικού Latina,στις σελίδες του οποίου ομολογεί ότι είναι τόσο πολυάσχολη που δεν της επιτρέπεται να κάνει σχέδια για δεύτερο παιδί αυτή τη στιγμή."Αν δεν είχα τα μουσικά μου πρότζεκτ,θα ήμουν ήδη έγκυος," λέει η Shakira,το 10ο άλμπουμ της οποίας θα κυκλοφορήσει στις 25 Μαρτίου.

Η λατίνα σταρ επιθυμεί κι άλλα παιδιά με τον σύντροφό της και ποδοσφαιριστή Gerard Piqué."Θα ήθελα οχτώ ή εννιά παιδιά από τον Gerard - την δική μου ποδοσφαιρική ομάδα",λέει η διάσημη μαμά του 13 μηνών Milan.Ο γιος της,παρά τις υποχρεώσεις της,εξακολουθεί να είναι η προτεραιότητά της."Συνήθως αμφιταλαντευόμουν για μια ιδέα,αλλά από τη στιγμή που ήρθε δεν έχω πολύ χρόνο - πρέπει να βιαστώ να γυρίσω σπίτι - οπότε με βοήθησε στο να συγκεντρώνομαι",εξομολογείται η τραγουδίστρια.



"Όταν έχεις μωρό,όταν αισθάνεσαι αυτή την αγάπη,νιώθεις μεγάλη γαλήνη με τον κόσμο.Απλώς θέλει να μοιραστείς τα καλά νέα και το πόσο ευτυχισμένος είσαι",λέει."Έχω πολλούς ανθρώπους που διασκεδάζουν μαζί μου όταν είμαι ευτυχισμένη.Και μισούν τις στιγμές που υποφέρω επειδή κάποιος με πλήγωσε.Κατά κάποιον τρόπο αισθάνομαι υποστήριξη και,κατά ένα παράξενο τρόπο,σα να έχω συντροφιά μέσα στη ζωή.Εκφράζουν τόση αγάπη για τον Milan,τόση στοργή.Μπορώ μόνο να ελπίζω πως καθώς μεγαλώνει,θα μάθει πώς να επιστρέφει την αγάπη σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που του δίνουν τόση πολλή καθημερινά."

Το νέο CD της Shakira θα έχει reggae,rock,folk επιρροές και χορευτικούς ρυθμούς."Πάντα θα είμαι λίγο απ' όλα.Πάλεψα πολύ με τον εαυτό μου για το ποια κατεύθυνση ήθελα ν' ακολουθήσω.Κατά την διάρκεια της διαδικασίας,υπήρξαν τραγούδια που αγάπησα για μια στιγμή και μετά μίσησα λίγα λεπτά αργότερα."
Στη νέα της δισκογραφική δουλειά περιλαμβάνονται και δυο Ισπανόφωνα τραγούδια,και η Shakira ελπίζει στην ηχογράφηση ενός ακόμη ολοκληρωμένου άλμπουμ στην μητρική της γλώσσα."Η σχέση που έχω με τους Ισπανόφωνους φαν είναι πολύ βαθιά και πολύπλοκη",λέει η βραβευμένη με Grammy τραγουδίστρια και coach του Voice,που κυκλοφόρησε το Sale el Sol τον Οκτώβριο του 2010."Είναι σαν ένας 20χρονος γάμος,αλλά με πολύ πάθος,με πολύ σεξ.Υπάρχει αμοιβαία κατανόηση και εμπιστοσύνη."

Φυσικά,η τραγουδίστρια δεν παρέλειψε να μιλήσει για τον αγαπημένο της Gerard Piqué.

"Είναι μαζί μου επειδή θέλει να είναι με την Shakira ως άνθρωπο,όχι ως διασημότητα",λέει η σταρ για την σχέση της με τον 27χρονο ποδοσφαιριστή."Υπάρχει αληθινή αγάπη.Δεν υπάρχουν άλλα κίνητρα.Κι εγώ είμαι μαζί του επειδή είναι ο πιο υπέροχος άντρας που γνώρισα ποτέ.Θέλουμε τα ίδια πράγματα,μας αρέσουν τα ίδια πράγματα,μισούμε τα ίδια πράγματα.Ποτέ δεν ήμουν με κάποιον τόσο παθιασμένο στην ζωή μου."





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...