Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

K.Holmes:Η νέα ζωή με την Suri στη Νέα Υόρκη & η συμμετοχή σε εκστρατεία κατά του καρκίνου του μαστού

Η Katie Holmes και η μικρή Suri,είναι καλύτερα από ποτέ.Από τότε που η ηθοποιός έδωσε τέλος στον γάμο της με τον Tom Cruise το καλοκαίρι του 2012,ζει σε ένα διαμέρισμα των 12,5000 δολαρίων τον μήνα στην γειτονιά Chelsea της Νέας Υόρκης.Η 7 Suri πηγαίνει σε ένα από τα πιο ακριβά ιδιωτικά σχολεία και η 35χρονη Katie εμφανίστηκε για λίγο στο Broadway.Αφήνοντας την Καλιφόρνια,κατά κάποιον τρόπο λοιπόν,η ζωή μαμάς και κόρης άλλαξε,δίνοντάς τους την ευκαιρία για μια νέα αρχή.

"Η Νέα Υόρκη φέρθηκε πολύ καλά και στις δυο μας",λέει η Holmes."Λατρεύω το θέατρο,τις γκαλερί στην γειτονιά μου.Πράγματα που με κάνουν να αγαπώ αυτή την πόλη.Μου αρέσουν οι Knicks.Μου αρέσει να μιλάω με τους γείτονές μου στο ασανσέρ.Μ'αρέσει να αισθάνομαι ότι ανήκω σε κάτι μεγάλο."Η ηθοποιός λάτρεψε τη Νέα Υόρκη από την πρώτη στιγμή και συχνά κάνει βόλτες με την κόρη της."Τις προάλλες,συνάντησα έναν συμμαθητή μου από το λύκειο.Μου αρέσουν οι αυθόρμητες στιγμές."
Όταν δεν είναι απασχολημένη με την Suri ή την καριέρα της,η Holmes,σε συνεργασία με τα καταστήματα Kohl's,προσπαθεί να αφυπνίσει και να ενημερώσει τις γυναίκες για τον καρκίνο του μαστού."Οι γυναίκες είναι τόσο απασχολημένες πια,που είναι πολύ εύκολο να αγνοήσουν τις προσωπικές τους ανάγκες,όπως να προγραμματίσουν ένα ραντεβού για μαστογραφία ή να κάνουν έναν υπέρηχο ρουτίνας."
Το Σάββατο 8 Μαρτίου,τα Kohl's θα κάνουν δωρεά ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων στον οργανισμό για τον καρκίνο του μαστού Susan G.Komen για κάθε ροζ κουπόνι που θα εξαργυρώνεται,με 100,000 δολάρια το λιγότερο.
Τα Kohl's πουλάνε επίσης,μενταγιόν με ροζ ελεφαντάκια από την σειρά LC Lauren Conrad,με
100% από τις εισπράξεις να δίνονται για την μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού μέσω του Kohl's Cares,ενός προγράμματος με φιλανθρωπικό χαρακτήρα.
"Γνωρίζω πολλούς ανθρώπους που διαγνώστηκαν και οι γυναίκες τείνουν να φροντίζουν όλους τους άλλους πριν από τον εαυτό τους.Η μητρότητα με έκανε να γνωρίσω περισσότερο την υγεία μου.Θέλω να είμαι δίπλα στο παιδί μου για πολύ καιρό",είπε η Holmes στο περιοδικό People."Ο καρκίνος του μαστού 'χτυπά' μια στις 8 γυναίκες,και οτιδήποτε μπορώ να κάνω για να βοηθήσω,θα το κάνω."







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...