Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2014

E.Page:Αποκάλυψε πως είναι ομοφυλόφιλη & συγκίνησε με την ομιλία της σε εκδήλωση (Video)

Η νεαρή ηθοποιός που όλοι αγάπησαν μέσα από την ταινία Juno,για την οποία είχε προταθεί και για Όσκαρ,θέλει,όπως είπε,να κάνει την διαφορά και έτσι το πρώτο βήμα για εκείνη ήταν να αποκαλύψει την σεξουαλική της ταυτότητα.
Η σταρ μίλησε ανοιχτά για την σεξουαλικότητά της κατά τη διάρκεια μια εκδήλωσης για τους νεαρούς ομοφυλόφιλους,στο Λας Βέγκας.
"Βρίσκομαι εδώ σήμερα επειδή είμαι ομοφυλόφιλη",είπε η ηθοποιός και η φωνή της 'έσπασε' από την συγκίνηση και την αμηχανία,ενώ συνέχισε,"Και επειδή,ίσως,μπορώ να κάνω τη διαφορά.Να βοηθήσω άλλους να ζήσουν πιο εύκολα και πιο ελπιδοφόρα.Ασχέτως με εμένα,αισθάνομαι μια προσωπική υποχρέωση και μια κοινωνική ευθύνη."

Η ηθοποιός μοιράστηκε επίσης,τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ίδια προσωπικά επειδή βρισκόταν στα φώτα του Χόλιγουντ.
"Είναι περίεργο επειδή είμαι εδώ,είμαι ηθοποιός κι εκπροσωπώ - με κάποια λογική - μια βιομηχανία που βάζει στερεότυπα σε όλους μας.Όχι μόνο στους νέους ανθρώπους,αλλά σε όλους.Στερεότυπα ομορφιάς,καλής ζωής,επιτυχίας.Στερεότυπα που,σιχαίνομαι να το παραδεχτώ,αλλά με επηρέασαν",είπε η Ellen Page,ενώ συνέχισε,"Έχεις ιδέες φυτεμένες στο κεφάλι σου,σκέψεις που δεν είχες ποτέ πριν,που σου λένε πως να φερθείς,πώς πρέπει να ντυθείς και ποιος να είσαι.Προσπαθούσα να τις κάνω στην άκρη,να είμαι αυθεντική,να ακολουθήσω την καρδιά μου,αλλά μπορεί να είναι δύσκολο."
Μετά την συγκινητική της ομιλία,η Page έγραψε στο Twitter το εξής: "Ευχαριστώ @HRC και όλους για όλη την αγάπη και την υποστήριξη."


Δείτε το βίντεο με την συγκινητική εξομολόγηση της Ellen Page:






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...