Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

G.Clooney:Ο γοητευτικός σταρ μιλά για αγάπη."Δεν έχω συναντήσει ακόμη τον έρωτα της ζωής μου"!

Ο γοητευτικός κύριος Clooney ποζάρει με στιλ για το εξώφυλλο του εορταστικού τεύχους του W και κερδίζει τις εντυπώσεις για άλλη μια φορά.
Στο αφιέρωμα "Βρες τον σταρ",ο 52χρονος ηθοποιός φωτογραφήθηκε φορώντας ένα πουά κοστούμι,στα πλαίσια της προώθησης της νέας του ταινίας με θέμα την τέχνη The Monuments Men.

Σε μια από τις φωτογραφίες μάλιστα απουσίαζε.Πρόκειται για ένα πορτρέτο με γράμματα σε neon της Βρετανίδας καλλιτέχνιδας Tracey Emin με τίτλο "Το πάθος του χαμόγελού σου".Η δημιουργία της Emin βασίστηκε σε ένα ερωτηματολόγιο που έστειλε ηλεκτρονικά στον Clooney και τις απαντήσεις που έστειλε ο ηθοποιός,άλλοτε αποκαλυπτικές και άλλοτε χιουμοριστικές,με βαθιές αναφορές σε θέματα όπως η ερωτική ζωή,οι φίλοι του και ο θάνατος.

Όταν τον ρώτησε ποιος είναι - ή ήταν - ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωής του,ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός παραδέχτηκε:"Δεν την έχω συναντήσει ακόμα".

Στην ερώτηση αν του λείπει ποτέ το σπίτι του,έγραψε:"Το σπίτι μου είναι οπουδήποτε είναι η οικογένεια και οι φίλοι μου...Περνάω οχτώ μήνες τον χρόνο σε μια κρεβατοκάμαρα ενός ξενοδοχείου σε μια πόλη που πιθανότατα δεν θα πήγαινα διακοπές...αλλά καμιά πόλη...Κανένας χώρος...δεν αποτυγχάνει να γίνει σπίτι αν η οικογένεια ή οι φίλοι σου μπορούν να βρουν χρόνο να σε επισκεφτούν.Νοσταλγώ απελπισμένα,καταθλιπτικά αν βρω ένα τρόπο να είμαι κοντά στους ανθρώπους που δίνουν χαρά όπου πηγαίνουν",είπε ο σταρ κάνοντας αναφορές στους γονείς και τους φίλους του,ενώ πρόσθεσε:"Σπίτι είναι χιούμορ,αγάπη,υπευθυνότητα...Και νοσταλγώ όταν,οι άνθρωποι που το γνωρίζουν αυτό καλά...και εγώ...δεν μπορούμε να βρούμε χρόνο μαζί."

Σε άλλες ερωτήσεις ο σταρ έπρεπε να απαντήσει για το αν βλέπει τον εαυτό του με τον ίδιο τρόπο στο καθρέφτη με τα χρόνια ("Όσο μεγαλώνω τόσο λιγότερους καθρέφτες έχω!"),ποιος είναι ο αγαπημένος του ποιητής ("O Mark Twain!"),και πώς βαθμολογεί την αίσθηση του χιούμορ του ("Εξαρτάται σε σχέση με ποιον...αν είναι ο Mark Twain είμαι δεύτερος.").

Τέλος,η Emin ρώτησε τον Clooney:"Αν μπορούσες να διαλέξεις πώς θα πεθάνεις,πώς θα το έκανες;".
"Πριν τους φίλους μου",απάντησε ο ηθοποιός.

Η ταινία The Monuments Men,την οποία ο Clooney έγραψε,σκηνοθέτησε,έκανε την παραγωγή και φυσικά πρωταγωνιστεί,θα κυκλοφορήσεις στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 7 Φεβρουαρίου.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...