Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2013

Rihanna:Ποζάρει για το εξώφυλλο του Glamour και δηλώνει παρεξηγημένη κι έτοιμη να ξαναγίνει ατρόμητη

Η αγαπημένη RiRi ποζάρει για το εξώφυλλο του Glamour για το τεύχος Νοεμβρίου,και δείχνει πιο όμορφη από ποτέ.Με νέο λουκ που κάνει τα πράσινα γατίσια μάτια της να ξεχωρίζουν ακόμη περισσότερο,η σταρ κάνει τις εξομολογήσεις της εντός του περιοδικού για το πού βρίσκεται προσωπικά,αλλά και ως καλλιτέχνης.
"Ξέρω πως είμαι παρεξηγημένη.Γι' αυτό είναι σημαντικό για μένα να ξέρω ποια είμαι.Δεν υπάρχει τρόπος να με γνωρίσει ο κόσμος.Το μόνο που έχουν είναι μερικές φωτογραφίες και μερικά τρελά πρωτοσέλιδα",λέει η Rihanna."Δεν μπορείς να αλλάξεις το ποιος είσαι.Είναι σημαντικό για μένα να ξέρω ποια είμαι και να λειτουργήσω μ' αυτό.Θα συνεχίσουν να χτυπάνε μέχρι να πέσω κάτω.Αλλά δεν θα πέσω ποτέ.Έχω τον έλεγχο."
Τα δεδομένα στην καριέρα της πάντως,κάθε άλλο παρά πτώση δείχνουν."Η μουσική με βοηθάει να πω μια ιστορία.Εκεί μπορώ πραγματικά να ακουστώ.Υπάρχει όμως πολλή προσοχή σε πράγματα που δεν είναι μουσική",λέει στο περιοδικό ομολογώντας πως ο δρόμος της δόξας δεν είναι πάντα τόσος εύκολος.
"Πρέπει να ξαναγίνω ατρόμητη,γιατί το έχασα για ένα διάστημα.Η μαμά μου,μου είπε κάτι πριν μερικά χρόνια.'Είδα κάτι στα μάτια σου που δεν έχω ξαναδεί:φόβο.Δεν είναι εσύ αυτή'.Και απλά επέστρεψα στο να είμαι καλά με τον εαυτό μου".Στην δημόσια εικόνα της πάντως,κάθε άλλο παρά φοβισμένη φαίνεται.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...