Δευτέρα, 29 Ιουλίου 2013

Lady Gaga:Το καλλιτεχνικό εξώφυλλο για το νέο της single "Applause"

Η Lady Gaga δεν σταματά να μας εκπλήσσει με τις αλλαγές στην εμφάνισή της.Αυτή τη φορά,η τραγουδίστρια δημοσίευσε το εξώφυλλο του νέου της single με τίτλο "Applause",το οποίο αποτελεί το πρώτο κομμάτι του επερχόμενου δίσκου της ARTPOP που θα κυκλοφορήσει στις 11 Νοεμβρίου.


Η καλλιτεχνική φωτογράφιση με επιμέλεια Inez van Lamsweerde και Vinoodh Matadin,δεν μοιάζει τόσο χαρούμενη,ωστόσο,η σταρ είπε στο Women's Wear Daily που κατέγραψε πρώτο το θέμα,πως η μουσική θα είναι κεφάτη και αυτό είναι μόνο ευτυχία,καθώς στο τραγούδι λέει πως ζει για το χειροκρότημα.


"Ζω για τον τρόπο που ζητωκραυγάζετε και τσιρίζετε για μένα.Δώσ'τε μου αυτό που αγαπώ.Σηκώστε ψηλά τα χέρια σας,κάν'τε τα να αγγίξουν."Ίσως αυτοί να είναι στίχοι του τραγουδιού,ποιος ξέρει.Θα το μάθουμε σίγουρα στις 19 Αυγούστου,οπότε και κυκλοφορεί το single.
Το "Applause" γράφτηκε από την Gaga και τον DJ White Shadow,συνεργάτη της επί πέντε χρόνια τώρα.


"Στην καρδιά μου όταν έγραφα,ήξερα πως αν ζητούσα από τους φαν να ζητωκραυγάσουν για μένα πριν τραγουδήσω ή αν υπαινισσόμουν ότι θα το έκαναν πριν τραγουδήσω...Το κάνουν συνέχεια αυτό για μένα.Πριν ανοίξω το στόμα μου οι φαν αρχίζουν να ζητωκραυγάζουν." 
"Είμαι από την Νέα Υόρκη.Δουλεύω από τα πέντε μου για να γίνω performer.Όλη μου τη ζωή.Το αξίζω να είμαι εδώ.Είμαι έτοιμη."
Κι εμείς,κι εμείς!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...