Δευτέρα, 6 Μαΐου 2013

Hollywood Report:Οι 8 καλύτερες ατάκες της εβδομάδας

Αχ,αυτοί οι σταρ.Πάντα κάτι έχουν να πουν.Άλλες φορές τους βγάζουμε το καπέλο κι άλλες απλά αναρωτιόμαστε πώς τους ήρθε να ξεστομίσουν τέτοιο πράγμα.Πάμε να δούμε μερικές από τις καλύτερες ατάκες που κέντρισαν το ενδιαφέρον αυτή την εβδομάδα


Reese Witherspoon
"Έχω υποδυθεί τόσες φορές την δικηγόρο σε ταινίες που έχω την εντύπωση πως είμαι δικηγόρος.Προφανώς και δεν είμαι,αφού με συνέλαβαν".
Αυτά είπε η ηθοποιός μετά την σύλληψή της στις 19 Απριλίου,στο Good Morning America.


Jason Collins
"Είμαι ένας 34χρονος παίκτης του NBA.Είμαι μαύρος.Και είμαι gay".
Τάδε έφη ο μπασκετμπολίστας των Washington Wizards,ο οποίος έγινε ο πρώτος εν ενεργεία αθλητής που μίλησε ανοιχτά για την σεξουαλικότητά του,στο Sports Illustrated.


Sofia Vergara
"Καμία γυναίκα δεν μπορεί να είναι σέξι γατούλα κάθε μέρα.Όποια το λέει απλά ψεύδεται".
Αυτό ισχυρίζεται η διάσημη ηθοποιός,που παραδέχεται πως φορά νεγκλιζέ και μεταξωτές ρόμπες,στο  Cosmopolitan.


Seth Rogan
"Ο Zac Efron είναι εξαιρετικά όμορφος.Είναι ο πιο σέξι άντρας στον πλανήτη".
Αυτή είναι η celebrity καψούρα του ηθοποιού,όπως αποκάλυψε στους δημοσιογράφους όταν ρωτήθηκε.


Khloé Kardashian
"Όταν είσαι με έναν από μας,είσαι με όλους μας".
Αυτή ήταν η απάντηση της τηλεπερσόνας στο Αγγλικό Cosmopolitan για το πώς είναι να έχεις σχέση με μια Kardashian.


Miley Cyrus
"Θ' αλλάξω.Θα γίνω διαφορετική.Θα κάνω αυτό που θέλω να κάνω".
Οι αλλαγές στα μαλλιά μάλλον έχουν αποθρασύνει την νεαρή σταρ,και η δήλωσή της στο περιοδικό V,σε παραπλανεί αν δεν γνωρίζεις την ερώτηση.


Zoë Saldana
"Ένας κακός αποστάτης!Ένας πειρατής!Ένας πειρατής μπορεί να κλάψε.Ω,Θεέ μου!".
Αυτό δήλωσε η σταρ στο In Style του Ηνωμένου Βασιλείου,αστειευόμενη για τον τύπο του άντρα που ελπίζει να γνωρίσει.


Pink
"Ο Joey Fatone ήταν ερωτευμένος μαζί μου.Με πήγε στο Friendly σε ένα ραντεβού και μου αγόρασε παγωτό.Τόσο γλυκούλης".
Η δήλωση της τραγουδίστριας για τον Joey των 'N Sync,στο Glamour.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...