Σάββατο, 18 Μαΐου 2013

G.Anderson:Τι έχει "κλέψει" από τα πλατό των X-Files;

Η ηθοποιός μπορεί να έχει αφήσει πίσω της την επιτυχία των X-Files,πολλοί θαυμαστές της σειράς όμως,πάντα θα την θυμούνται ως την πράκτορα Dana Scully.Πλέον,πρωταγωνιστεί στην σειρά The Fall,έχει φροντίσει όμως να κρατήσει ζωντανές τις αναμνήσεις από την πολύχρονη θητεία της στην σειρά που την έκανε παγκοσμίως γνωστή.
Ένας φαν της στο Reddit,ρώτησε την σταρ αν μπόρεσε να πάρει κάτι από τα γυρίσματα της σειράς και η ίδια απάντησε "Ναι,έχω κλέψει πολλά πράγματα.Έχω το Κύπελλο του Λαζάρου.Το πιο συναρπαστικό είναι ότι έχω την ταφόπλακα της Scully.".Και τι ακριβώς κάνει κάποιος με την ταφόπλακα ενός χαρακτήρα;"Έχω λίγα πράγματα από κάθε επεισόδιο,και εντέλει,ένα μέρος τους πιθανώς να δημοπρατηθεί για φιλανθρωπικό σκοπό.".


Όταν η Anderson ρωτήθηκε για το πότε κατάλαβε πως η σειρά X-Files θα γινόταν τεράστια επιτυχία,η 44χρονη ηθοποιός απάντησε "Νομίζω υπήρξε μια στιγμή,ίσως στην 3η σεζόν,που το κατάλαβα.Δεν ξέρω εικονικά,αλλά άρχισα να συνειδητοποιώ πως έπρεπε να είμαι προσεκτική".
Όσο για την φημολογούμενη τρίτη ταινία X-Files,η Gillian απάντησε:"Αν την κάνουν,θα πάω".Θα έπαιζε όμως ξανά στο πλευρό του πρώην συμπρωταγωνιστή της στα X-Files,David Duchovny,αυτήν τη φορά στο επιτυχημένο Californication;"Μιλήστε στον David",ήταν η απάντηση της ηθοποιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...