Κυριακή, 14 Απριλίου 2013

Fergie:Η εγκυμοσύνη,ο J.Duhamel και το βραβείο

Η δημοφιλής τραγουδίστρια δεν έχει χαμηλώσει τους τόνους,παρόλο που περιμένει το πρώτο της παιδί με τον σύζυγό της,Josh Duhamel.Η έγκυος σταρ βρέθηκε στα Logo NewNowNext Awards στο Χόλιγουντ και έδειχνε πιο λαμπερή από ποτέ.Θέλει όμως να μάθει το φύλο του μωρού της;
"Μα το ξέρω ήδη!",είπε στους παρόντες δημοσιογράφους κάνοντας μια κίνηση πως βάζει φερμουάρ στο στόμα της.Όταν ρωτήθηκε για το όνομα που θα δώσουν στο μωρό,απέφυγε επίσης να απαντήσει.
Όσο για τα περιττά κιλά της εγκυμοσύνης;"Τα φρούτα έχουν γίνει βασικό κομμάτι της διατροφής μου,ενώ παλιά δεν ήταν.Προτιμώ τα μάνγκο,τις παπάγιες,κι οτιδήποτε ζουμερό και γλυκό".
Η frontwoman των Black Eyed Peas,η οποία είπε πως είναι καιρός να εξαφανιστεί για λίγο,δήλωσε πως ο Duhamel είναι συνέχεια στο πλευρό της."Είναι απίστευτος!Είναι τόσο καλός και υπέροχος.Τραγουδά και μιλά στην κοιλιά μου συνέχεια.Μου κάνει πολλά κοπλιμέντα.Είμαι πολύ τυχερή που είναι τόσο καλός μαζί μου".
Πώς θα είναι όμως ως πατέρας ο ηθοποιός;"Θα είναι υπέροχος μπαμπάς.Έχει στη φύση του το ένστικτο του γονιού.Και ήθελε να κάνουμε παιδί από το πρώτο μας ραντεβού",είπε η τραγουδίστρια.
Κατά την διάρκεια των βραβείων,η Fergie έλαβε το "Always next,Forever now" βραβείο,για το οποίο δήλωσε:"Πλάκα μου κάνετε;Είμαι τόσο ευλογημένη.Είμαι στην κορυφή του κόσμου.Εγώ και το μωρό μου είμαστε στην κορυφή του κόσμου".Με το καλό!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...