Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2013

N.Minaj:Το..."makeunder" της σταρ για το Elle

Η Nicki Minaj δείχνει την πιο soft πλευρά της.Η σταρ της R&B - διάσημη για τις εκκεντρικές ενδυματολογικές επιλογές της - λάμπει στο εξώφυλλο του Elle για το τεύχος Απριλίου με το πιο φυσικό λουκ που τόλμησε ποτέ της.
Η κριτής του American Idol,υποβλήθηκε σε ένα δραστικό makeunder για την φωτογράφιση,και μίλησε στο περιοδικό για την εμπειρία της με τον εκφοβισμό ως παιδί,ενώ μοιράστηκε τις συμβουλές της με τις γυναίκες για το πώς να απαιτήσουν τον σεβασμό.
"Η συμβουλή μου στις γυναίκες είναι γενική:Ακόμη κι αν δουλεύεις από το πρωί μέχρι το βράδυ,αντιμετώπισε τον εαυτό σου σαν αφεντικό",είπε η σταρ."Όχι με αλαζονεία,αλλά να είσαι σίγουρη για το τι θέλεις και μην αφήνεις τους ανθρώπους να κάνουν πράγματα για σένα χωρίς να το ξέρεις".
Συνέχισε,μιλώντας για το μυστικό της επιτυχίας της σε μια ανδροκρατούμενη βιομηχανία."Θέλεις ο κόσμος να ξέρει πως δεν μπορούν να παίξουν μαζί σου.Ότι πρέπει να είναι σωστοί απέναντί σου.Γι' αυτό πρόκειται".Η Minaj,αποκάλυψε επίσης,ότι ως παιδί βίωσε τον εκφοβισμό και εξήγησε πως η συνεχής κριτική την θωράκισε με ένα σκληρό προσωπείο σε νεαρή ηλικία.
"Τα κορίτσια έκαναν την ζωή μου μια κόλαση.Ήρθαμε στην Αμερική από άλλη χώρα.Ο αδερφός μου κι εγώ είχαμε προφορά.Ήταν πολύ δύσκολο.Οπότε πάντα έβαζα αυτόν τον τοίχο - ήταν μια προσωπικός μηχανισμός άμυνας για να ωριμάσω - επειδή περίμενα σχεδόν να μου επιτεθούν.Ακόμη το έχω αυτό.Είναι θλιβερό".
Η Nicki όμως,σιγά σιγά,άνοιξε τους ορίζοντές της και τώρα εμφανίζεται σε ένα επιτυχημένο reality show και επικοινωνεί με τους φανατικούς θαυμαστές της,αν και παραδέχεται πως η συγκεκριμένη φωτογράφιση ήταν κάτι που την τρομοκράτησε λίγο,καθώς χωρίς το ροζ κραγιόν της και τις μεγάλες βλεφαρίδες της,δεν αισθάνεται τόσο καλά."Αισθάνομαι γυμνή.Ήταν τρομακτικό!Οπότε αυτή η φωτογράφιση ήταν πραγματικό κατόρθωμα στα μάτια μου".
Τέλος,η διεθνής σούπερσταρ,που όχι μόνο έχει κάνει αμέτρητες επιτυχίες,αλλά μπορεί και να υπερηφανεύεται για μια σειρά επιτυχημένων επιχειρηματικών εγχειρημάτων,μοιράστηκε τα σχέδιά της για την κατάκτηση του κόσμου."Στόχος μου στην αρχή ήταν να αγοράσω ένα σπίτι στην μητέρα μου",είπε."Τώρα συνειδητοποιώ πως,οκ,αν συγκεντρωθώ πραγματικά και γίνω βασικός παράγοντας στην επιχείρηση,τότε μπορώ να χτίσω μια αυτοκρατορία.Σκέφτομαι μια κληρονομιά για την οποία θα είμαι περήφανη και πλούτο που τα παιδιά μου θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να πάνε στο κολλέγιο.Οπότε η κυριαρχία του κόσμου - όσον αφορά την φροντίδα της οικογένειάς μου - είναι ο απόλυτος στόχος μου".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...