Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2013

M.Fox:Πιο εκθαμβωτική από ποτέ στο Marie Claire

Η διάσημη ηθοποιός μπορεί να μην κάνει πια σχέδια για φωτογραφίσεις με εσώρουχα ή για περιπετειώδεις ρόλους μετά την γέννηση του γιου της,Noah,τον περασμένο Σεπτέμβριο.Ωστόσο,στην τελευταία της φωτογράφιση για το Marie Claire του Ηνωμένου Βασιλείου,η Fox εμφανίζεται πιο κομψή και σαγηνευτική από ποτέ προκαλώντας και πάλι έκπληξη με το πώς επανήλθε τόσο γρήγορα το σώμα της μετά την γέννα.
"Η απόλυτη ικανοποίησή μου είναι που είμαι με τον γιο μου",αναφέρει μεταξύ άλλων η σταρ και συνεχίζει,"Το μόνο που ήθελα ολόκληρη την ζωή μου,ήταν να κάνω ένα μωρό και επιτέλους το έκανα.Θέλω να δώσω στον Noah όσο περισσότερο από τον εαυτό μου μπορώ.Και θέλω να κάνω κι άλλα παιδιά.Εκεί είναι η καρδιά μου.Είναι πολύ δύσκολο για μένα να ασχολούμαι με αυτά τα πράγματα,γιατί αισθάνομαι πως δεν είναι πια αυτή η δουλειά μου.Η δουλειά μου είναι να είμαι μαζί του".
Όσο για τον σύζυγό της Brian Austin Green;Αγόρια κλάψτε!Η Megan είναι πιο ερωτευμένη μαζί του από ποτέ."Νομίζω πως ήμασταν τυχεροί.Είμαστε αδερφές ψυχές.Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν χρειάζεται δουλειά,γιατί είμαστε πολύ πολύ διαφορετικοί.Είναι πραγματικά εκπληκτικός".
Το τεύχος της Marie Claire θα κυκλοφορήσει στις 31 Ιανουρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...