Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012

Εμπειρία: - ΖΩ ΕΝΑ ΔΡΑΜΑ:Όταν ο Μ.Σηφάκης γίνεται μέλος της οικογένειας...αναγκαστικά

Δεν μου αρέσει ν' αναφέρομαι μεμονωμένα σε άτομα (ψέματα λέω,το λατρεύω),αλλά αυτή τη φορά θα το κάνω με αφορμή τα προκριματικά για το Μουντιάλ και κυρίως τον θαυμασμό της μικρής μου αδερφής (όπως με έκπληξη ανακάλυψα υπάρχουν άλλες 5 εκατομμύρια γυναίκες που λιώνουν για πάρτη του μόνο στην Ελλάδα) για τον γοητευτικό τερματοφύλακα Μιχάλη Σηφάκη. Όταν δεν παίζει με τη φανέλα της Εθνικής επικρατεί εκνευρισμός, σπασμοί, πονοκέφαλος, τρέμουλο και ό,τι άλλο συνεπάγεται το σύνδρομο στέρησης. Τώρα όμως, σε πόνο πικρό και θλίψη μεγάλη έχουν βυθιστεί τα κοριτσόπουλα από τη στιγμή που έφυγε για τα ξένα τούτο το κοπέλι. Κορίτσια ΗΡΕΜΗΣΤΕ, είναι για καλό! Αφήστε το παλικάρι ν'ανοίξει τα φτερά του.Σερ θα γυρίσει ο Καραγκούνης;Μεσιέ Μισέλ θα γυρίσει ο δικός σας!Οπότε relax!
Για να μπω στο θέμα λοιπόν,θα πάρω την ευθύνη πάνω μου γιατί πραγματικά έβαλα τα χεράκια μου κι έβγαλα τα ματάκια μου.Μια ωραία πρωία (νταξ,μπορεί να ήταν και βράδυ,απόγευμα-δεν θυμάμαι) είδα την γνωστή διαφήμιση εταιρίας καλλυντικών με πρωταγωνιστές τον λατρεμένο σας τερματοφύλακα,τον υπερλατρεμένο μου Λάζαρο Χριστοδουλόπουλο (δεν θέλω ερωτήσεις τύπου "γιατί"-γιατί έτσι,ήταν αθλητικά κεραυνοβόλος),τον Γρηγόρη Μάκο και τον Στεφανάκο τον Κλάους.Το πρώτο λάθος που έκανα ήταν να δω ματς με την αδερφή μου που είναι στην ανάπτυξη,το αίμα βράζει,οι ορμόνες έχουν τρελαθεί και χοροπηδάνε,νεύρα πολλά,τα ξέρετε.Δεν της άρεσε κανείς.

Ε,της λέω κι εγώ με βλέμμα τύπου Χλαπάτσας-θα σου δείξω εγώ-θα δεις τί θα πάθεις "Είναι ένας τυπάς που θα σ'αρέσει" και της δείχνω το Μιχαλιό!Τί το 'θελα;Από το πρωί μέχρι το βράδυ Σηφακομουρμούρα,και πόσο του πάει το μπλε,και πως του πάει το αξύριστο,να πετάει καρδιές απ' τα μάτια, να ψάχνει το ύψος του,το βάρος του...Βρε ψάξε το συμβόλαιό του να δεις τί πιάνει,τίποτα.Πονοκέφαλος,καταλάβατε.
 Κι άντε όλα αυτά να τα δεχτώ.Λέω μικρή είναι,δεν ξέρει,"τον άρεσε" που θα 'λεγε και η γιαγιά μου.Εγώ τί φταίω φίλτατε αναγνώστη και φίλτατη αναγνώστρια-κατά 99% θαυμάστρια του περιβόητου Κρητικόπουλου;Να βλέπω το Euro και να φοβάμαι μη μου μείνει στα χέρια το καλοκαίρι;Μόνο τί νούμερο παπούτσι φοράει δεν μ' έβαλε να μάθω (σίγουρα μόλις διαβάσει το κείμενο θα μ' ενημερώσει μη μείνω πίσω)!Νοερώς σώγαμπρο τον πήραμε και πιάνει και χώρο δυο μέτρα παλικάρι!Enough!C'est assez για να καταλαβαίνουν και οι γαλλόφωνες φαν του Μιχάλη!
Ξέρετε ποιο είναι το πρόβλημά μου μ' αυτούς τους τύπους;Παραείναι όμορφοι.Είναι τόσο όμορφοι που μου ταράζουν το νευρικό μου σύστημα.Δεν τους μπορώ,δεν χωράει τόση ομορφιά ο οργανισμός μου ρε παιδί μου,πώς το λένε;Θες να τους παντρευτείς και μετά να τους χωρίσεις καπάκι,έτσι για το γαμώτο.Επειδή στη σπάνε!Πώς θες να σπάσει το τακούνι μιας σκύλας που μισείς την ώρα που περνάει από μπροστά σου και κουνάει τον απαυτό της,για να το ευχαριστηθείς;Αυτό!Οι γυναίκες βέβαια,για να τους αρέσει κάποιος πρέπει να είναι κοινά αποδεκτός κι από τουλάχιστον τον μισό γυναικείο πληθυσμό της χώρας.Θα ξεχάσω εγώ που αμούστακο (ναι,καλά διάβασες,μετά ανακαλύψαμε όλες την αποτρίχωση) κοριτσάκι πωρωμένο με την ΑΕΚάρα είχα έναν σούπερ θαυμασμό,μια αδυναμία ας πούμε στον τότε αρχηγό Θοδωρή Ζαγοράκη;
Εγώ κόντευα να φάω αποβολές επειδή έγραφα τ' όνομά του στο θρανίο μου κι όλες οι φίλες μου τον έβρισκαν κάπως.Τη μια είχε στραβή μύτη,την άλλη στραβή γάμπα (ποδοσφαιριστής ήταν κοπέλα μου),την άλλη στραβή φράντζα.Μόνο στραβό αρ**δι δεν μου έλεγαν ότι έχει.Μετά το Euro όμως...η απόλυτη δικαίωση.Ξαφνικά όλες τον βρήκαν κούκλο και γυάλισε το μάτι τους.Κάπου εκεί επήλθε η ξενέρα για μένα.Αυτή η σχέση δεν μπορούσε πια να συνεχιστεί.
Καμιά φορά λοιπόν,νομίζω ότι βλέπω την ιστορία να επαναλαμβάνεται.Το να θαυμάζεις κάποιον και ειδικά σε τέτοιες ηλικίες,εφηβικές,είναι το μόνο φυσιολογικό.Άλλωστε δεν γίνεται να μας αρέσουν όλοι αποκλειστικά και μόνο για το έργο τους,θα μας αρέσουν γιατί μας προκαλούν κι άλλα πράγματα (ναι,αυτά που σκέφτεσαι).Αλλά το να βλέπω εκδηλώσεις θαυμασμού του στιλ "Είσαι η ζωή μου,σε σκέφτομαι,πεθαίνω",ε,είναι αστείο,δεν είναι;Και να το λες και στο ίδιο το αντικείμενο του πόθου σου,μιας και η τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σου δίνουν απλόχερα την ευκαιρία.
Αυτό μόνο για τον Σάκη,το δέχομαι και το υπερασπίζομαι με πάθος.Από την άλλη σκέφτομαι,πως αν ο Λάζαρος είχε π.χ. Twitter,ο τίτλος του κειμένου θα ήταν εντελώς διαφορετικός.Πάντως θέλω να ξέρω τί κάνουν όλοι αυτοί όταν διαβάζουν τέτοιου είδους μηνύματα.Χαμογελάνε,γελάνε,κοιτάζονται και φτύνονται στον καθρέφτη,τα βρίσκουν χαριτωμένα,βαρετά κι αδιάφορα;
Anyway,σκέψου απλά εσύ φίλτατη αναγνώστρια,πόσοι ποδοσφαιριστές ή οποιασδήποτε άλλης ειδικότητας επιτυχημένοι άντρες που προβάλλονται,θα σε άφηναν με το στόμα ανοιχτό αν περνούσαν από μπροστά σου;Να σου πω εγώ;Πιθανόν κανένας.Άντε,ένας ο Σηφάκης (ωραίο παιδί,δεν εθελοτυφλώ,απλά προσωπικά θα μου έκανε εντύπωση λόγω ύψους),ένας ο Καρνέζης κι άντε και κάνας Καπίνο για να μην αλλάξω και θέση στο γήπεδο.Αυτοί είναι οι λεγόμενοι "κούκλοι" απ'όσα έχω δει να λέγονται από γυναίκες.Υπάρχουν κι άλλοι όμως,που αν τους προσέξεις λίγο καλύτερα,ίσως να εκπλαγείς(γιατί δηλαδή ο Λάζαρος στο πηγάδι κατούρησε;).Και δεν βρίσκονται μόνο μέσα στα γήπεδα.Αν τους ψάχνεις μόνο εκεί,ε,τότε σόρρυ,αλλά...άσε μας κουκλίτσα μου και get a life μαζί!

Με εκτίμηση,χιούμορ & σαρκασμό...

ΥΓ:Έχω την αμυδρά υποψία πως το θέμα "Σηφάκης" θα επανέλθει.Μπελά δεν είχαμε και μπελά βρήκαμε.Ευτυχώς είναι καλός επαγγελματίας το παλικάρι και με ήθος που σκοτώνει.Άντε καλοστέριωτος στη Charleroi.
 ΥΓ2:Ευχαριστώ την αδερφή μου για τις εμπνεύσεις που μου δίνει και τους κοινωνικούς προβληματισμούς που μου θέτει.Σ'αγαπώ μικρή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...