Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011

Μίλα μου: Famous δηλώσεις #10

Ευγενία Μανωλίδου (πολυσυζητημένη)
"Είμαι πολύ ευαίσθητη γι'αυτό και οι αγαπημένες μου ταινίες είναι οι κωμωδίες και τα θρίλερ,δεν βλέπω ποτέ κοινωνικά και δραματικά.Για να καταλάβεις κλαίω ακόμη και στα καρτούν,αν γίνει κάτι άσχημο σε κάποιο ζωάκι".
- Αχού μωρέ! Θα καταρρεύσω!!!

Νατάσα Θεοδωρίδου (φωνάρα)
"Δεν θα παρακαλέσω ποτέ κανέναν άντρα!".
- Ο φεμινισμός ξαναζεί!

Κατερίνα Στικούδη (ΤΟ κορμί που επιμένει ότι τη λένε Κατερίνα)
"Όταν έχω σχέση δεν στερούμαι πράγματα, ζω κανονικά τη ζωή μου απλά δεν θα το ανακοινώσω".
- Και γιατί μας ανακοινώνετε ότι δεν θα το ανακοινώσετε;

Νάντια Μπουλέ (γλυκιά)
"Οι ρυτίδες είναι ενδεικτικό των εμπειριών".
- Σε τέτοιες εποχές αποδείξεις χρειαζόμαστε Νάντια μας.Τί θα δείξουμε στην εφορία;

Γιάννης Λάτσιος (ο ένας εκ των τριών Τάκα Τούκα)
"Δεν αποκλείω κι έναν τρίτο γάμο".
-Ούτε εγώ ένα τρίτο διαζύγιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...