Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011

Νάντια Μπουλέ: "Δεν 'ψήνομαι' για τηλεοπτικά 'μαγειρέματα'"!

Για το Top Chef,τα τηλεοπτικά της σχέδια,την Ευγενία Μανωλίδου και το τραγούδι μίλησε η νεαρή παρουσιάστρια στην εφημερίδα Espresso.

Της αρέσει η εκπομπή που παρουσιάζει; "Σίγουρα,γιατί είναι μια εκπομπή που παρακολουθούσα στην αμερικανική version της,οπότε είχα ξεκάθαρη εικόνα πριν αναλάβω την παρουσίασή της.Φυσικά και μου αρέσει η προσέγγιση και το τηλεοπτικό αποτέλεσμα.Έχει πολύ σασπένς,αγωνία,δημιουργία και...σου ανοίγει την όρεξη!".
Για την σύγκριση με το Master Chef: "Ακόμα κι αν η προσέγγισή μου είναι υποκειμενική,επειδή είμαι κομμάτι της εκπομπής νομίζω πως το “Top Chef” έχει πολύ δυνατά στοιχεία σαν πρόγραμμα και αυτά περιλαμβάνουν τις μαγειρικές γνώσεις των διαγωνιζομένων, την κριτική επιτροπή και τις πολύ δυνατές δοκιμασίες".
Γιατί όμως το Top Chef δεν είχε την αναμενόμενη ανταπόκριση από το κοινό; "Δεν ξέρω ποιο είναι το standard της υψηλής τηλεθέασης.Ξέρω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένη με το συνολικό αποτέλεσμα.Μου αρέσει πραγματικά η εκπομπή που έχουμε φτιάξει και αυτό με κάνει να θέλω να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου.Από την άλλη,σε τέτοιες παραγωγές κάθε κομμάτι της εκπομπής παίζει ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα και άρα όλοι οι συνεργάτες είναι σημαντικοί σε κάθε πόστο και διορθώνουν ό,τι χρειάζεται!".
Η ίδια μαγειρεύει; "Μαγείρευα και πριν το Top Chef,αλλά μη φανταστείς gourmet συνταγές,αλλά τα γνωστά ελληνικά φαγητά που έμαθα από τη μαμά μου και τη γιαγιά μου.Τώρα έχω μάθει περισσότερα,αν και δεν μου είναι εύκολο να εφαρμόσω όλα αυτά που είδα και έμαθα στην πράξη.Πάντα όμως υπάρχει περιθώριο για εξέλιξη!Τώρα τελευταία φτιάχνω συχνά κοτόπουλο με δαμάσκηνα!Και, απ’ ό,τι μου λένε, το πετυχαίνω".
Θεωρεί ότι ο έρωτας περνάει από το στομάχι; "Στην Ελλάδα έχουμε συνδέσει πολύ το φαγητό με το συναίσθημα,δυσάρεστο ή ευχάριστο,άρα σίγουρα περνά και από το στομάχι!".
Ποιος είναι ο πιο αυστηρός κριτής στο Top Chef; "Αν έπρεπε να επιλέξω,θα έλεγα ότι πολύ αυστηρός στην αξιολόγηση των πιάτων είναι ο κύριος Πέσκιας,αλλά ο κύριος Τραστέλης καταφέρνει να αγχώσει τους σεφ περισσότερο από όλους,χρησιμοποιώντας τα λιγότερα λόγια.Αρκεί ένα βλέμμα του".

Σε ερώτηση για τί γνώμη έχει για την "ανταγωνίστριά" της,Ευγενία Μανωλίδου,η Νάντια απαντά: "Ο χαρακτηρισμός “ανταγωνίστρια” δημιουργεί τηλεοπτική ένταση,αλλά εγώ δεν αισθάνομαι έτσι.Εν πάση περιπτώσει, ήταν πολύ καλή στον ρόλο που της είχε ανατεθεί".
Για τα τηλεοπτικά μαγειρέματα: "Φαντάζομαι ότι σε κάποιο βαθμό υπάρχουν,αλλά δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να συμμετέχω ή να τα λαμβάνω υπόψη μου.Κοιτάζω να κάνω τη δουλειά μου και δεν “ψήνομαι” γι’ αυτά!". 
Όσο για το ποια εκπομπή θα ήθελε να παρουσιάσει στο μέλλον; Η Νάντια απαντά αφοπλιστικά: "Το «Top Chef 2!". 

Για τις φήμες που την θέλουν να συμμετέχει στο "Ελλάδα έχεις ταλέντο" και στο "Dancing with the stars": "Δεν έχω κάνει καμία συζήτηση με το κανάλι, για οτιδήποτε άλλο πέρα από το “Top Chef”.Επειδή συχνά γίνονται υποθετικά σενάρια,τα οποία είτε δεν ισχύουν είτε δεν προχωρούν,μπαίνω στη διαδικασία να σκεφτώ μόνο όταν υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση.Διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος".

Ευχή της για το 2011; "Θα ήθελα να είμαι καλά,ορεξάτη και δημιουργική!"
Η Νάντια δεν θέλησε να αναφερθεί στον Γρηγόρη Αρναούτογλου,δεν αποκλείει όμως το ενδεχόμενο να δημιουργήσει στο μέλλον οικογένεια.

Τηλεόραση ή τραγούδι; "Ξεκίνησα σε μικρή ηλικία να δουλεύω στην τηλεόραση και την αγαπώ πολύ σαν μέσο,αλλά η ψυχή μου εκφράζεται μέσα από το τραγούδι".Όσο για την επιλογή της να τραγουδά σε μικρές μουσικές σκηνές κι όχι σε κάποια μεγάλη πίστα; "Κινούμαι βάσει ρεπερτορίου και συνεργασιών.Τα τραγούδια που με εκφράζουν συνήθως ακούγονται σε μουσικές σκηνές.Δεν επεδίωξα να συνδέσω τη μουσική με τα χρήματα.Με ενδιαφέρει να ικανοποιούμαι ψυχικά".Τέλος,η Νάντια δήλωσε πως έχει επηρεάσει και την ίδια η οικονομική κρίση,γι' αυτό και αποφεύγει τις υπερβολές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...