Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου 2010

Ελεωνόρα Μελέτη:Σε ΠΟΙΑ τα "έχωσε" από το Twitter;

Έρχομαι σπίτι,άνοιγω το λαπιτόπι μου ωραία και καλά και μπαίνω να τσεκάρω τις σελίδες μου.Μπαίνω στο Twitter μου και τί βλέπω;Καυστικά σχολιάκια και κακιούλες από την συμπαθέστατη κατά τ'άλλα Ελεωνόρα Μελέτη,η οποία προφανώς τα έχει πάρει με κάποια και θέλει να ξεσπάσει.Να ξεσπάσεις Ελεονώρα μου,αλλά πες μας κι ένα ονοματάκι να γίνει σαματάς.Δείτε λοιπόν,τα Twitter της ξανθιάς επαναστάτριας και παρουσιάστριας του Star.

Twitter 1ο
"Η πρωτη μου πελατισσα ειναι γεγονος. Διαγνωση: βαρυα περιπτωση οριακης προσωπικοτητας!!! θεραπεια: στην πεειπτωση της : ανιατη! Εκτος κ αν βρει καλο γκομενο. Μεταξυ μας; Δυσκολο!!!! Κλαιαιαωωωωωω".

Τwitter 2ο
"Πωσω παθαιτεικ ινε να μιν εχις τοι να κανοις στι ζοει σου κ να ψαχνις ληγοι σειμασοια..."

Twitter 3ο
"Γελοία κομπλεξικιά στο twitter, ισχυρίζεται δημόσια οτι μπήκα στο Ιασώ για...λιποαναρρόφιση.Δεν μένω στο ότι θίγει θέματα υγείας.Κρατάω μόνο αυτό που έμαθα!!!Το Ιασω rooooockssss στις πλαστικές!Θα μιλάει εκ πείρας! (δηλαδή πριν πως ήταν!) OMG... σε λίγο όνομα και photo.. Γιατί οι μαλακίες πληρώνονται".

Twitter 4ο
"Όνομα.... Κωωωωωστααααααααα!"

Twitter 5ο
"Επίθετο..... δεν έχει!Είναι μπασταρδάκι!!!!"

- Λίγο μετά λοιπόν,και αφού η Ελεωνόρα αναζητούσε την συκοφάντη που κυκλοφόρησε το...θεματάκι,έγραψε πως η συγκεκριμένη κοπέλα έσβησε το προφίλ της και ότι αποφάσισε πλέον να ασχοληθεί με κάτι πιο δημιουργικό,την μαγειρική,αναζητώντας συνταγή για κότα ή στιφάδο.Το ένα καλύτερο από το άλλο,δεν μπορείτε να πείτε.
Συμπλήρωσε επίσης πως "Πρώτα κατεβάζω επτά κιλά σοκολατόπιτα κ μετά βγάζω άχρηστους τους διαιτολόγους!".Όλες έτσι δεν κάνουμε βρε Ελεωνόρα μου;Γι'αυτό μας αρέσεις.Επειδή είσαι μπαμπάτσικη!
Το τελευταίο της Twitter που τουλάχιστον είδα εγώ ήταν το εξής:"Θέλω να κρατήσει για πάντα το state of mind που έχω τις τελευταίες εβδομάδες!!! Γίνεται?"!Αμέεεε!Impossible is nothing!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...