Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010

Άποψη: Στο μυαλό της Ευγενίας Μανωλίδου-"Mega ή ΑΝΤ1;"

Σφάζονται στην ποδιά της Ευγενίας Mega και ΑΝΤ1 για το ποιος θα την αποκτήσει και θα την εντάξει στα δημοφιλέστατα Master Chef και Ελλάδα έχεις ταλέντο.Το Mega λέει,της άσκησε βέτο."Ή εδώ ή εκεί".Ο ΑΝΤ1 την έχει από κοντά,τα χρήματα που της πρόσφεραν όμως,δεν την ικανοποίησαν.Πολύ περισσότερο δε,η στάση του καναλιού που είναι σα να της λέει "Δεν τρέχει και τίποτα.Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές".Συναντήσεις με τον έναν η Ευγενία,συναντήσεις με τον άλλον,ο Άδωνις να σιγοντάρει,τα μεσημεριανά να περιμένουν στη γωνία...και η Ευγενία;Κιουρίιιιιια!
Ας δούμε όμως,τί μπορεί να σκέφτεται η μαέστρος-παρουσιάστρια και δεν λέει να πάρει μια τελική απόφαση για το πού θα την βλέπουμε από τη νέα σεζόν.Αν και φήμες λένε πως...της έχει λείψει ο Ηλίας Ψινάκης.

Να πάω στον ΑΝΤ1 γιατί:
Είμαι συναισθηματικός άνθρωπος και δεν μπορώ να μη σκεφτώ πως...είναι το κανάλι που με ανέδειξε,μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω γνωστή στο ευρύ κοινό.Να αποκτήσω τον κόσμο μου,να λάμψει το αστέρι μου,να βγω λίγο από το σπίτι και να μη μοιράζω μόνο ψηφοδέλτια στις εκλογές για τον Άδωνη.Ο ΑΝΤ1 στάθηκε βράχος στην αμείλικτη κριτική που δέχτηκα για την Στιγμή της αλήθειας και με στήριξε όσο κανένας.Ακόμη κι όταν μου ξέφυγε το ιστορικό πια 'Ο μπουμπούκος μου' στον Πρωινό,τότε,Καφέ,ο ΑΝΤ1 μου έδωσε την επόμενη μεγάλη ευκαιρία.Στο Ελλάδα έχεις ταλέντο,μπόρεσα να επιδείξω τις γνώσεις μου στη μουσική,να σοκαριστώ άφοβα από τα έκτροπα που έβλεπα στη σκηνή και φυσικά...να κοντραριστώ χωρίς ενοχές με τον Ηλία Ψινάκη,επιδεικνύοντας το επίπεδο και την ποιότητά μου.Και μετά ήρθε το Dancing with the stars,όπου απέδειξα περίτρανα,όχι μόνο πως είμαι θηλυκό και ο χορός κυλάει στο αίμα μου,αλλά πως εκεί...η Σταρ ήμουν ΕΓΩ.Αποτέλεσμα;Όλοι για μένα μιλούσαν.Όλοι εμένα 'έπαιζαν'.Όλοι με ήθελαν εξώφυλλο.Το κασέ μου ανέβαινε μέρα με τη μέρα.Πλέον ΠΟΥΛΑΩ!Είμαι μια ΣΤΑΡ!!!

Να μην πάω στον ΑΝΤ1 γιατί:
Μπορεί ο ΑΝΤ1 να μου έδωσε την μεγάλη ώθηση,με άφησε όμως να φύγω.Μπορεί να το ήθελα,αλλά γυναίκα είμαι.Εκείνος(ο ΑΝΤ1),έπρεπε να με κρατήσει πάση θυσία!Η τελευταία εξέλιξη δε,με στενοχώρησε πολύ.Έριξα τα μούτρα μου για να επιστρέψω κι εκείνος μου δίνει ψίχουλα;Κι ούτε καν θα βάλει μαύρη πλερέζα αν αρνηθώ;Ασχέτως αν φημολογείται πως είπα ναι.Εγώ θα παλέψω!

Να παραμείνω στο Mega γιατί:
Γιατί το Master Chef ήταν άλλη μια από τις τόσες σωστές επιλογές μου.Δικαιώθηκα!Μπορεί να λένε ότι η επιτυχία οφείλεται στο κόνσεπτ,στους ξεχωριστούς κριτές,αλλά η αλήθεια είναι πως έχω το άγγιγμα του Μίδα.Το Mega με διεκδίκησε από το ΑΝΤ1 και κατάφερε να με κερδίσει.Με πρόβαλλε πριν καν λήξει η σεζόν και ενταχθώ στο δυναμικό του,προσκαλώντας με στις εκπομπές του και προετοιμάζοντας το τηλεοπτικό κοινό για την μεγάλη μου είσοδο.Μου πρόσεφερε 1000 ευρώ το επεισόδιο!Το κυριότερο;Για το Mega-λο κανάλι μιλάμε,δεν χρειάζονται συστάσεις.

Να μην παραμείνω στο Mega γιατί:
Γιατί μου έβαλε τελεσίγραφο πως αν θέλω να αναλάβω την παρουσίαση του Master Chef 2,αλλά και του παιδικού show,πρέπει να μείνω εκτός τηλεόρασης μέχρι τότε.Δηλαδή χωρίς συμβόλαιο,χωρίς οικονομικές απολαβές και χωρίς εξώφυλλα και σούσουρο γύρω από το όνομά μου.Είμαι εγκρατής άνθρωπος,αλλά δεν μου αρέσουν τέτοιοι βίαιοι περιορισμοί που προσβάλλουν την προσωπικότητά μου.Είμαι ΣΤΑΡ!


Αυτές ήταν μερικές από τις σκέψεις που προφανώς περνούν από το μυαλό της Ευγενίας,αλλά και όλων μας.Τώρα τί θα κάνει τηλεοπτικά;Κοιμηθείτε το βράδυ ήσυχοι,δεν είναι και για τέτοια στενοχώρια το θέμα.Αν και το 'θα δούμε' κάποιες φορές είναι διφορούμενο και γενικό,σε τηλεοπτικές περιπτώσεις είναι η ιδανική φράση.

*Δείτε μερικές από τις μεγάλες της στιγμές και αποφασίστε πού την προτιμάτε!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...