Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2010

Γιάννης Μάργαρης: "Θα υπάρξει έκπληξη στον τελικό του Master Chef!"

Πηγή: Espresso
Στην Espresso μίλησε ο Γιάννης Μάργαρης,επίδοξος σεφ του ριάλιτι μαγειρικής Master Chef,για την αγάπη που έχει στη μαγειρική,την απόφασή του να λάβει μέρος στον τηλεοπτικό διαγωνισμό,τους τρεις κριτές,αλλά και την Ευγενία Μανωλίδου.

Πότε αποφάσισε να ασχοληθεί με τη μαγειρική; "Στα είκοσι επτά μου αποφάσισα πως πρέπει να ασχοληθώ με κάτι άλλο.Επέλεξα να σπουδάσω μαγειρική.Από το νησί μου τη Ζάκυνθο,βρέθηκα στη Θεσσαλονίκη και έμεινα εκεί για να κάνω τα σχέδιά μου πράξη.Μικρός δεν είχα ασχοληθεί καθόλου με την κουζίνα. Είχα τη μητέρα μου, που είναι μαγείρισσα. Έφτιαχνε καθημερινά πέντε με έξι φαγητά για τις ανάγκες της οικογένειας. Άλλο για μένα, άλλο για τις αδελφές μου και άλλο για τον μπαμπά μου. Απίστευτο κουράγιο είχε. Παράλληλα, πέρα από το κύριο πιάτο, υπήρχε δίπλα μας και η ατομική μας σαλάτα διαφορετική και αυτή,ανάλογα με τα γούστα του κάθε μέλους της οικογένειας.Ο πατέρας μου από την άλλη είναι αγρότης.Καταλαβαίνετε λοιπόν πως είχαμε την τύχη να έχουμε στο σπίτι την καλύτερη πρώτη ύλη."

Για το Master Chef 

"Η αδελφή μου με παρότρυνε. Μου έλεγε 'θα πας, θα πας'.Από το Master Chef αποκόμισα πολλά πράγματα. Μόνον η συνεργασία με αυτά τα μεγάλα ονόματα είναι για μένα σημαντικό κέρδος. Η εμπειρία είναι πραγματικά πολύτιμη".

*Ο Γιάννης όμως αποκάλυψε πως έκανε και μια θυσία για να μπει στο παιχνίδι.Ποια ήταν αυτή; 
"Οταν ξεκίνησε το παιχνίδι είχα κοπέλα,αλλά τώρα δεν έχω.Χώρισα για να πάω στο παιχνίδι."

Για το θέμα που προέκυψε με τον συμπαίκτη του,Άκη: "Το θέμα επικεντρώθηκε στον Ακη. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Κανείς από τους παίκτες δεν είναι επαγγελματίας.Εγώ πάντως έχω εργαστεί σαν βοηθός μάγειρα.Πήγα,είκοσι επτά ετών στη σχολή. Μέσα σε δύο χρόνια που έχουν περάσει από τότε είναι αδύνατον να έχω γίνει chef". 

Όσο για τις ίντριγκες και τη σχέση του με τους υπόλοιπους παίκτες; "Δεν περίμενα ότι θα δεθώ έτσι με τα παιδιά. Ηταν αναπάντεχο. Είμαι πολύ κοντά με τον Γιάννη Αποστολάκη και τον Μιχάλη. Ο Μιχάλης είναι η ήρεμη δύναμη του παιχνιδιού. Με τον Ακη στην αρχή του παιχνιδιού δεν λέγαμε καν καλημέρα.Οσο περνούσε ο καιρός αναθεωρούσα και τώρα έχουμε καλές σχέσεις.Μόλις γίναμε επτά άτομα άλλαξε τελείως το πνεύμα του σπιτιού.Οι κόντρες ήταν πολλές, όταν στο σπίτι ήμασταν πολλοί.Τώρα, τα πράγματα είναι διαφορετικά."

Ποιος πιστεύει ότι θα είναι ο πρώτος Έλληνας Master Chef; "Πιστεύω πως θα κερδίσει μια ήρεμη δύναμη στο παιχνίδι, κάποιος που δεν τον περιμένουμε! Θα υπάρξει έκπληξη!"

Οι κριτές και η Ευγενία

"Οι κριτές είναι τρεις τελείως διαφορετικές προσωπικότητες. Από τον καθένα παίρνω και κάτι. Ο Λαζάρου ξέρω ότι είναι κορυφή στο ψάρι, ο Σκαρμούτσος γνωρίζει πολύ καλά την κρητική κουζίνα, ενώ ο Λουκάκος είναι στη διεθνή κουζίνα. Μέχρι στιγμής, αυτός που με αγχώνει είναι ο Λουκάκος. Κάνει αυστηρή κριτική, αλλά εμένα μου αρέσει γιατί με κάνει να γίνομαι καλύτερος."

"Για την Ευγενία Μανωλίδου, πριν την γνωρίσω από κοντά, δεν είχα και την καλύτερη άποψη. Οταν τη γνώρισα, έπαθα την πλάκα μου. Είναι ένας καταπληκτικός άνθρωπος, είναι μια κυρία με «Κ» κεφαλαίο. Είναι καλή στη μαγειρική. Μας έχει φέρει μια δυο φορές πράγματα που έχει φτιάξει σπίτι της και ήταν πολύ καλά. Οπως κάτι πιτάκια που είχαν γίνει ανάρπαστα και όλοι τής ζητούσαμε τη συνταγή. Αλλά κι εγώ της έχω φτιάξει «κουλουράκια βουτύρου» για το σπίτι."
  
Ποιο είναι όμως το όνειρο του Γιάννη; "Θέλω να εργαστώ σε ένα από τα γνωστά εστιατόρια και αργότερα,όταν μου δοθεί η ευκαιρία,να πάω στο εξωτερικό."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...