Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010

Μίλα μου: Famous δηλώσεις #8

Ησαϊας Ματιάμπα (τραγουδιστής)
"Ούτε για αστείο δεν έχω σχέση με την Τάμτα".
- Καλά,αν θέλουμε να γελάσουμε βλέπουμε καμιά κωμωδία,δεν περιμένουμε τέτοιες δηλώσεις.Χαλαρώστε Ησαϊα!

Κάτια Ζυγούλη (πανέμορφη)
"Θέλω πολύ ένα δεύτερο παιδί".
- Άσχημο που θα 'ναι κι αυτό...Με το καλό Κάτια μας!



Φαίη Σκορδά (εθνική έγκυος)
"Ο Γιώργος πλέον με ρωτάει 'Τί κάνετε'".
- Κανονικά θα έπρεπε εσείς να του μιλάτε στον πληθυντικό Φαίη μας.Εσείς εγκυμονείτε,αυτός έγινε διπλός.
Δωροθέα Μερκούρη (γοητευτικότατη)
"Είμαι χαρούμενη που ο Ματέο είναι με την Ελένη".
- Ε,από το να είναι με μια άγνωστη,καλύτερα με την Ελένη που το ξέρουμε το κορίτσι!

Θεοχάρης Ιωαννίδης (ταλέντο)
"Θα ήταν τιμή μου να συμμετάσχω στη Eurovision".
- Δική μας τιμή θα ήταν Θεοχάρη μας.Κυριολεκτικά.Εμείς θα πληρώσουμε το πακετάκι!

Μαρία Σολωμού (ανατρεπτική)
"Δεν μπορώ να είμαι σε μια σχέση όταν το σεξ είναι μέτριο,πώς να το κάνουμε;".
- Καλά βρε Μαρία μας,ηρεμήστε.Εισπνοή εκπνοή...εισπνοή εκπνοή...

Νατάσα Θεοδωρίδου (φωνάρα)
"Δεν θα μπορούσα να αντέξω έναν άντρα για πάντα.Ούτε εκείνος."
- Να κάνουμε ένα γκάλοπ για να είμαστε σίγουροι;
Δέσποινα Βανδή (η 'Χριστούγεννα')
"Μπορώ να συνεργαστώ με κάποιο εξίσου ηχηρό όνομα,αλλά πρέπει πολλοί να ξεπεράσουν το Εγώ τους!".
- Γκούχου γκούχου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...