Τετάρτη, 29 Δεκεμβρίου 2010

Γιάννης Λουκάκος: "Έχω συγχωρήσει απιστία σε γυναίκα!"

Για τους στόχους,την ζωή του στην Αμερική,αλλά και τον έρωτα,μίλησε ο πολυσυζητημένος σεφ Γιάννης Λουκάκος στο περιοδικό Hello,ενώ έκανε και μια ωραιότατη φωτογράφηση,σκέτο οφθαλμόλουτρο για τις θαυμάστριές του.Τί είπε όμως; 

Για την ζωή στην Αμερική: "Εξαρτάται από το μέρος που βρίσκεσαι. Εγώ σπούδασα στην Πενσιλβάνια, μετά βρέθηκα στην πολιτεία τής Νέας Υόρκης, όπου ήταν η Σχολή Μαγειρικής, έκανα πρακτική ένα εξάμηνο στο Φοίνιξ της Αριζόνα και επέστρεψα στο Μανχάταν για ένα χρόνο, όπου δούλεψα. Σίγουρα υπάρχει αξιοκρατία, αλλά και μεγαλύτερος ανταγωνισμός στην Αμερική".

"Λύγισε" ποτέ ψυχολογικά; "Το 2000, όταν αποφάσισα να επιστρέψω στην Ελλάδα. Έλειπα από το 1991. Είχα κουραστεί πολύ και, παράλληλα, είχα και μία προσωπική περιπέτεια συναισθηματικού τύπου, που με είχε στενοχωρήσει πολύ".

Θα συγχωρούσε την απιστία; "Το έχω κάνει.Όταν έχεις φθάσει σε ένα σημείο αγάπης, πρέπει να υπάρχει μέσα σου και η δύναμη της συγχώρεσης. Μια φορά μου συνέβη και κατάφερα να το χειριστώ, διότι ήμουν πολύ ερωτευμένος.Εάν πειστώ ότι πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό ή εκείνη με κάνει να νιώσω ασφάλεια, πιστεύω ότι ξεπερνιέται. Το θέμα είναι να μην αφήσεις αυτό το περιστατικό της απιστίας να «στοιχειώσει» τη σκέψη σου, έχοντας συνεχώς την υποψία ότι κάτι τρέχει". 

Όσο για το αν έχει ζήσει τον απόλυτο έρωτα στη ζωή του; "Θεωρώ ότι μέχρι σήμερα, στο συναισθηματικό κομμάτι δεν τα έχω πάει και τόσο καλά. Ίσως γιατί μπήκα στη “στρατόσφαιρα” των επαγγελματικών στόχων.Και δεν το λέω με τη «στεγνή» έννοια της επιτυχίας, διότι εγώ από τη δουλειά μου αντλώ μεγάλη ικανοποίηση. Το ιδανικό, λοιπόν, δεν το έχω ζήσει! Πάντα υπήρχαν προβλήματα και αμφιβολίες. Ίσως να μη μου έχουν τύχει τα κατάλληλα πράγματα". 

Για τον ρόλο του 'αυστηρού' που του δόθηκε στο Master Chef: "Κανείς μας δεν παίζει «ρόλο». Στην τηλεόραση είσαι ο εαυτός σου μέχρι το σημείο που σου επιτρέπει η τηλεοπτική διαδικασία. Μπορεί να ήθελα να πω περισσότερα και να έπρεπε να συγκρατηθώ. Σε καμία περίπτωση όμως, δεν το «παίζω» αυστηρός. Μιλάω για κάτι στο οποίο αφιέρωσα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου κι έχω πάθος με αυτό. Κάποιες φορές, το πάθος με ξεπερνάει, και δεν καταλαβαίνω ότι μέσα σε αυτή τη διάσταση μπορεί να γίνω «κάπως» απέναντι στον άλλον". 

Είναι όμως τόσο σοβαρός όσο φαίνεται; "Έχω κάνει και πολλές ανοησίες.Και γλέντια τρελά και μεθύσια και χαβαλέ με παρέες,κάτι που κανείς δεν καταλαβαίνει από την τηλεόραση.Όλοι γνωρίζοντας με,θεωρούν ότι είμαι πολύ ήσυχος.Είμαι και πολύ παλαβός,αλλά χωρίς να αφήνω αυτό το πράγμα να επηρεάζει τους στόχους που βάζω".

Έχει "ξεφύγει" ποτέ; "Με ναρκωτικά, όχι, δεν έχω «ασχοληθεί» ποτέ.Αλλά δεν ήμουν ήσυχος. Ήμουν «on the wild side», αλλά είχα αυτοσυγκράτηση, διότι ήθελα να πετύχω πράγματα στη ζωή μου. Όσο για τον προγραμματισμό που αναφέρατε, ειδικά όταν άλλαξα κατεύθυνση και βρέθηκα στη μαγειρι­κή, είχα πει στον εαυτό μου ότι μέχρι τα 30 μου πρέπει να είμαι σεφ και τα κατάφερα. Στα 29 μου, έγινα σεφ στο «Boschetto». Ήξερα ότι θα φτιάξω ένα εστιατόριο. Ήρθε το «Ψωμί κι αλάτι». Ήθελα να γράψω ένα βιβλίο, και μόλις κυκλοφόρησε κι αυτό".

Ο Γιάννης Λουκάκος όμως,αποκάλυψε πως ήταν οργισμένο νιάτο,αφού "Είχα μακριά μαλλιά μέχρι την πλάτη,από τα 16 μέχρι τα 24 άκουγα hard rock. Ήταν η εποχή που μπαίναμε στα λεωφορεία και μας κοιτούσαν καλά – καλά. Άλλαξα το look κι έκοψα τα μαλλιά μου πριν μπω στη Σχολή Μαγειρικής". 

Ο σεφ,που αυτή την εποχή,έχει πολλές επαγγελματικές υποχρεώσεις,αποκαλύπτει πως θέλει να κάνει οικογένεια."Δεν με αγχώνει ως σκέψη, ούτε πιέζομαι. Δεν γίνεται να ξυπνήσω ένα πρωί και να αρχίσω να ψάχνω την κατάλληλη.Ανάποδα πρέπει να γίνει. Να έρθει στη ζωή μου ο άνθρωπος ο οποίος,αυτό που έχω μέσα μου ως ένστικτο,να μου το κάνει πραγματικότητα".

Μέχρι πού θα έφτανε για έναν κεραυνοβόλο έρωτα; "Είναι κάποια πράγματα που μας «ξεπερνάνε», είναι πάνω από μας, και δεν μπορώ να ξέρω πώς θα τα χειριστώ αν μου συμβούν. Να σας πω τι θεωρώ χειρότερο; Το να μην έχω το θάρρος να το αφήσω να μου συμβεί, θέλοντας, δηλαδή, ο εαυτός μου να προστατεύσει αυτό που θεωρεί οικείο, να μην επιτρέψει να με «αγγίξει» αυτό που εσείς ονομάζετε «κεραυνοβόλο έρωτα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...