Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2010

Ευγενία Μανωλίδου: Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία της;

Στο περιοδικό People παραχώρησε συνέντευξη και φωτογραφήθηκε η Ευγενία Μανωλίδου.Τί είπε για τους επικριτές της,την ραγδαία άνοδο των μετοχών της στην τηλεόραση και ποια είναι η μεγαλύτερη αποτυχία που έχει βιώσει;

Όπως είπε,δεν θεωρεί πως παρεξηγήθηκε από κανέναν και ούτε την ενδιαφέρει και έχει αρνητικά συναισθήματα για κάποιον,καθώς όσοι την σχολιάζουν αρνητικά τόσο καιρό δεν είναι άτομα που γνωρίζει,αλλά ούτε την γνωρίζουν προσωπικά.
Όπως και ο Δημήτρης Σκαρμούτσος,έτσι και η Ευγενία δεν έβλεπε τηλεόραση πριν αποφασίσει να κάνει καριέρα σε αυτήν.Μέλημά της ήταν πάντα η μεγάλη της αγάπη,η μουσική,και φυσικά η αγαπημένη της οικογένεια,ενώ δηλώνει πως όταν της έγινε η πρόταση για το "Ελλάδα έχεις ταλέντο",ξαφνιάστηκε μιας και δεν είχε παρακολουθήσει ποτέ ούτε το αντίστοιχο talent show στο εξωτερικό,ούτε και την ελληνική εκδοχή με προκάτοχό της την Ματθίλδη Μαγγίρα.

Ποια θεωρεί όμως μεγαλύτερη αποτυχία στη ζωή της; "Θεωρώ ότι ο πρώτος μου γάμος ήταν μία αποτυχία.Άλλωστε,κάθε γάμος που οδηγεί σε διαζύγιο είναι αποτυχία.Ίσως ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία της ζωής μου.Ανέλαβα πάρα πολύ και εγώ μέσα μου την ευθύνη της αποτυχίας. Μου πήρε ένα διάστημα για να ξεκαθαρίσω το πού είχα αποτύχει εγώ και πού είχα φταίξει, γιατί είναι πολύ ανώριμο όταν μία σχέση διαλύεται να νομίζεις ότι φταίει μόνο ο άλλος, ανέλαβα τις ευθύνες μου και από εκεί και πέρα ήμουν έτοιμη να ξεκινήσω μία καινούρια σχέση με τον πρώην σύζυγό μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...