Παρασκευή, 24 Δεκεμβρίου 2010

Ευγενία Μανωλίδου: "Η καλή Ευγενία είναι η αδιάφορη Ευγενία"!


Μια πικάντικη και αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε η Ευγενία Μανωλίδου στο TV Zapping και την Κατερίνα Μανανεδάκη,λίγο πριν μας αποχαιρετήσει το 2010.Η μαέστρος-παρουσιάστρια μίλησε για την μέχρι τώρα πορεία της,την εικόνα που έχουν δημιουργήσει για την ίδια τα Μίντια,την τηλεόραση και την εκπομπή που ονειρεύεται να παρουσιάσει στο μέλλον.

Διαβάστε την συνέντευξη:

-Είμαστε ένα βήμα πριν από την καινούρια χρονιά, Ευγενία, και αναρωτιέμαι αν ανήκεις στους ανθρώπους που κάνουν αυτοκριτική για όσα πέρασαν και έζησαν ή αν επιλέγεις να κάνεις «Delete» και να τα αφήνεις στη λήθη.

Μου αρέσει να θυμάμαι. Είμαι άνθρωπος της μνήμης και όχι της λήθης. Επιστρέφω πολύ συχνά στο παρελθόν και ψάχνω να βρω το δικό μου μερίδιο ευθύνης στα λάθη. Πάντα, όμως, γυρίζοντας στο «τώρα» φροντίζω να έχω τα συρταράκια του μυαλού μου γεμάτα μόνο με αισιόδοξες εικόνες. Ετσι, όταν τα ανοίγω, παίρνω δύναμη και ελπίδα για το μέλλον.

-Μετανιώνεις περισσότερο για πράγματα που έκανες ή για πράγματα που δεν τόλμησες να κάνεις;

Η ζωή είναι μικρή κι εγώ θέλω να έχω πολλές εμπειρίες και κατά συνέπεια πολλές ιστορίες να διηγηθώ στα εγγόνια μου. Αρα ό,τι δεν βλάπτει την οικογένειά μου - γιατί μόνο αυτή έχω ως σημείο αναφοράς - το τολμώ. Δεν μου αρέσει να αφήνω μισά «αν» και ερωτήματα χωρίς απαντήσεις.

-Ωραία. Γιατί υπάρχουν πραγματικά πολλά ερωτήματα που σε αφορούν και θα θέλαμε να μας δώσεις απαντήσεις.

Οπως; (Κοιτάζει λίγο λοξά και χαμογελά με νάζι, παίρνοντας μια λιγάκι αμυντική στάση). Εχω ακούσει πολλά και διάφορα και δεν ήταν όλα καλά, οπότε...

-Οπότε μπορείς να μου πεις αν στο «Master Chef», που παρουσίασες στο Mega με μεγάλη επιτυχία, είναι η αλήθεια, θεωρείς πως «ξέπλυνες» κάποιες «μελανές» στιγμές του επαγγελματικού παρελθόντος σου, για τις οποίες είχες κατακριθεί πολύ;


Κοίτα... Εγώ δεν έχω ταυτιστεί με καμία από τις εκπομπές που παρουσίασα. Στην καθεμία έδειξα και ένα διαφορετικό πρόσωπο, γιατί αυτός ήταν ο ρόλος μου. Σε όποιο σταθμό κι αν ήταν το «Master Chef», θα το έκανα γιατί μου άρεσε. Με δυο λόγια επέλεξα την εκπομπή και όχι το κανάλι και μάλιστα με σκεπτικό να τη... βάλει στο πλυντήριο!!!

-Είσαι, πάντως, ένα από τα λίγα πρόσωπα για τα οποία υπάρχουν πρωί, μεσημέρι, βράδυ αποκαλύψεις-φωτιά!Μήπως έχεις αυτό το «κάτι» που προκαλεί;

Οχιιιι... Δεν νομίζω! Για να μην πω δηλαδή πως τις περισσότερες φορές αυτές οι «αποκαλύψεις-φωτιά» είναι σκέτος καπνός! Στην αρχή είχα πέσει στην παγίδα να βλέπω τα πάντα που με αφορούν στην τηλεόραση, να θέλω να δικαιολογηθώ για όλα όσα γράφονται, κόντεψα για κανένα δίμηνο να τρελαθώ. Μετά, ευτυχώς, αποστασιοποιήθηκα και άρχισα να με βλέπω σαν κάποια άλλη, απλή γνωστή μου. Αυτό ήταν που με βοήθησε και με ηρέμησε. Τώρα βλέπω λιγότερη τηλεόραση και είμαι μια χαρά!

-Χαρά, όμως, φαντάζομαι πως σου δίνουν και οι γιορτές. Αλήθεια, αν κλείσεις τα μάτια, ποια Χριστούγεννα σου έρχονται αμέσως στο μυαλό;

Α, μα φυσικά τα πρώτα μου Χριστούγεννα στη Νέα Υόρκη. Ηταν μόλις είχαμε μετακομίσει εκεί και ένιωθα σαν να ήμουν σε έναν άλλο πλανήτη που ήταν όλος στολισμένος με ζάχαρη άχνη! Εβγαινα έξω και εκστασιαζόμουν με τα δέντρα, με τα πεζοδρόμια, νόμιζα πως ακόμα κι ο αέρας που φυσούσε ήταν πιο αρωματικός. Εχω ζήσει από τότε μοναδικές γιορτές με την οικογένειά μου, αλλά εκείνες τις εικόνες δεν θα τις ξεχάσω ποτέ.

-Θυμάσαι, λοιπόν, τα ωραία. Θυμάσαι, όμως, και τα άσχημα; Συγχωρείς όσους σε πλήγωσαν ή «το κρατάς»;

Μμμμ... Δεν αφήνω τον εαυτό μου να νιώσει κακία, γιατί έτσι θεωρώ ότι δηλητηριάζω την ψυχή μου. Σίγουρα, λοιπόν, συγχωρώ. Αλλά, για να είμαι ειλικρινής, δεν ξεχνώ. Ποτέ! Ετσι ήμουν από μικρή. Μου έλεγε η μαμά μου: «Μα πού τα θυμάσαι τώρα αυτά;». Τα θυμόμουν. Και τα θυμάμαι όλα. Είναι βασικό στοιχείο του χαρακτήρα μου και θεωρώ πως έτσι προστατεύομαι κιόλας. Δεν θέλω να πιστεύει κανείς πως, αν μου κάνει κάτι, θα το ξεχάσω. Είτε αυτός ανήκει στην οικογένειά μου είτε στο περιβάλλον της δουλειάς μου. Θυμάμαι...

-Θυμάμαι, όμως, κι εγώ κάποιες δηλώσεις, για παράδειγμα του Δημήτρη Σκαρμούτσου και του Γιώργου Λιάγκα, που παραδέχτηκαν στον τηλεοπτικό αέρα πως, ενώ είχαν για σένα μια κακή εικόνα, γνωρίζοντάς σε άλλαξαν γνώμη...


Και δεν είναι οι μόνοι που τους συνέβη αυτό... Υπάρχουν κι άλλοι που έχουν πει καλές κουβέντες για μένα, αλήθεια! Στην τηλεόραση, όμως, μια καλή κουβέντα είναι κάτι που δεν «πουλάει». Αυτός που τη λέει δεν δίνει «πάσα» σε άλλους να τη σχολιάσουν, να δημιουργήσουν ίντριγκες, να αφήσουν υπονοούμενα. Η καλή Ευγενία είναι η αδιάφορη Ευγενία, ενώ η κακή Ευγενία φτιάχνει ωραίες ιστορίες! Το άσχημο είναι πως η «ιστορία» της κακιάς παίχτηκε τόσο πολύ και τόσο έντονα, που κάποιοι την πίστεψαν. Ευτυχώς για μένα, όμως, οι τηλεθεατές, που είναι αυτοί που με ενδιαφέρουν πραγματικά, έχουν καταλάβει ποια αληθινά είμαι κι έτσι δεν κινδυνεύω από λιθοβολισμό!


-Είπες «λιθοβολισμό» και τι συνειρμό έκανα... Το πρωινό, που τόσα προβλήματα σου είχε δημιουργήσει στο παρελθόν, είναι ένα κεφάλαιο που έχει κλείσει οριστικά για σένα ή όλα είναι πιθανά στο μέλλον;


Πω, πω, τι μου θύμισες τώρα! (Γελάει και κρύβει το πρόσωπό της στα χέρια της).

-Είχε γίνει πολλή κουβέντα τότε για την «κόντρα» σου με την Ελένη Μενεγάκη και μετά για το πώς σε «εκτόπισαν» οι Καραμέρος-Χαριτάτος...

Θα έπρεπε, βρε, να μου λέτε ευχαριστώ με τόσες ειδήσεις που σας έχω δώσει!

-Είδηση θα ήταν να πεις τώρα πως «ναι, θέλω να κάνω πρωινό και μάλιστα παρέα με την Ελένη Μενεγάκη»! Να πεις πως «δεν θέλω να ακούσω κουβέντα για τον Αnt1» και πως «φιλοδοξώ να πάρω τη θέση της Φαίης και του Γιώργου του χρόνου στο Mega»!

Mα τι λες τώρα... Αν είναι δυνατόν χριστουγεννιάτικα να λέμε τέτοια!

-Εντάξει, εντάξει. Πες μου πώς να... τοποθετηθούμε!


Λοιπόν... Εγώ από την αρχή δεν ήμουν πολύ υπέρ του πρωινού, γιατί δεν είχα τηλεοπτική πείρα και δεν πίστευα πως ταίριαζα και με την εικόνα που είχε δημιουργηθεί μέχρι τότε για την πετυχημένη παρουσιάστρια πρωινού. Κάποιοι άνθρωποι από τον Αnt1, όμως, έφεραν πολλά επιχειρήματα και είπα κι εγώ «άντε, ας το δοκιμάσω». Αμέσως μετά όλα ανετράπησαν. Είναι αυτό που λένε «κάθε εμπόδιο για καλό». Μη μου πεις πως δεν κολλάει τέλεια...

-Κολλάει. Αλλά τελικά θέλεις ή δεν θέλεις να κάνεις πρωινό;

Επιμένεις... Κι αφού επιμένεις θα σου πω πως ούτε το έχω απορρίψει, αλλά ούτε και το επιδιώκω. Αν είναι να έρθει, θα έρθει. Στο κάτω-κάτω οι λέξεις «τηλεόραση» και μελλοντικά σχέδια έχω καταλάβει πως δεν πάνε ποτέ μαζί...

-Θα συνεχίσεις με ακόμα έναν κύκλο «Μaster Chef» και θα παρουσιάσεις και το αντίστοιχο πρόγραμμα για παιδιά, όπως λέγεται; Θα πας στον Αnt1 για το «Ελλάδα έχεις ταλέντο»; Τι να περιμένουμε για τη συνέχεια;

Θα μου άρεσε, αν συνεχίσει το «Master Chef», να είμαι κι εγώ στην παρέα, γιατί το αγάπησα πολύ. Ομως, δεν σου κρύβω ότι και το «Ταλέντο» το αγάπησα. Ας μην κρυβόμαστε, όμως, ό,τι και να θέλω να κάνω εγώ, τον τελευταίο λόγο έχει πάντα το κανάλι.

-Μ' αυτά και μ' αυτά, Ευγενία, δεν φοβάσαι μήπως τυποποιηθείς ως παρουσιάστρια και χάσεις όλα αυτά που έχεις πετύχει ως μαέστρος;


Καθόλου. Μπορεί να φαίνεται έτσι, αλλά δεν είμαι συνέχεια στην τηλεόραση. Η βασική μου δουλειά εξακολουθεί να είναι η σύνθεση, συζητώ κάποιες συνεργασίες στο εξωτερικό και ενημερώνομαι συνεχώς για όλα όσα αφορούν τη μουσική μου.

-Δεν θα ήθελες να παρουσιάσεις στην τηλεόραση κάτι που να έχει σχέση με τη μουσική;

Αχ, πάρα πολύ! Και να σου πω την αλήθεια, έχω προτείνει ήδη σε κάποιο κανάλι μια εκπομπή που αφορά την τέχνη, τη μουσική, κάτι που θα μπορούσε να βλέπει όλη η οικογένεια. Ξέρεις ποια ήταν η αντίδρασή τους;

-Ποια;

Μόνο που δεν έπεσαν κάτω! Τι να σου πω... Ισως να μην έχει έρθει ακόμα η ώρα του, αλλά εγώ δεν θα το εγκαταλείψω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...