Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2010

Μιχάλης Καλαβρυνός: "Θεωρούσα την Ευγενία Μανωλίδου ξινή και κάπως ψεύτικη πριν τη γνωρίσω!"

Στο T-Life μίλησε ο Μιχάλης Καλαβρυνός,ο ένας εκ των δυο παικτών του Master Chef που,όπως έγινε γνωστό,είναι ο αντίπαλος του Άκη Πετρετζίκη για τον τίτλο του Master Chef και το έπαθλο των 50.000 ευρώ.
Όπως είπε ο Μιχάλης,την απόφαση για την συμμετοχή του στο ριάλιτι μαγειρικής του Mega,πήρε η σύζυγός του,Χριστίνα,αν και όταν ο μάγειρας κλήθηκε να μετακομίσει στην Αθήνα της κακοφάνηκε,όπως συμπλήρωσε.
Επισημαίνει ότι παραμένει ψύχραιμος και πως από την αρχή αντιμετώπισε όλη την κατάσταση σαν ένα παιχνίδι."Σκέφτομαι, ότι «ότι είναι να γίνει, θα γίνει».Γιατί να τρελαθώ; Το μοναδικό άγχος που έχω κάθε φορά, είναι σε σχέση μόνο με τα πιάτα που ετοιμάζω,γιατί πραγματικά προσπαθώ να βγάλω τον καλύτερό μου εαυτό",τονίζει ο Μιχάλης και συνεχίζει: "Η μη ψυχραιμία, είναι ο χειρότερος σύμβουλος.Ισως αν ήμουν πανικόβλητος,να βρισκόμουν,ήδη,εκτός!Αν δεν είσαι ψύχραιμος,πως μπορείς να μαγειρέψεις;".
Τί τον γοήτευσε όμως στην μαγειρική;Η δημιουργικότητά της,λέει ο Μιχάλης,και προσθέτει: "Το καλύτερό μου είναι να βρίσκομαι σπίτι και να μπαίνω στην κουζίνα και να μαγειρεύω για την οικογένειά μου και για τους φίλους μου".Τολμά όμως ο ίδιος να κάνει παρατηρήσεις στις δυο γυναίκες της ζωής του,την σύζυγο και την μητέρα του,όταν μαγειρεύουν; "Εννοείται πως αν κάτι δεν έχει γίνει καλό το λέω στη γυναίκα μου. Άσε που όταν κάτι δεν αρέσει σε μένα, μετά δεν το τρώει και κανείς.Πού και πού κάνω δύσκολη τη ζωή της μητέρας μου,η οποία μου λέει όταν νευριάζει:'Να με αφήσεις στην ησυχία μου, εγώ μ΄αυτά τα φαγητά σε μεγάλωσα 27 χρόνια".Ο Μιχάλης πάντως,λατρεύει τα φρέσκα ψάρια,ενώ απεχθάνεται τα κουκιά.
Τί λέει όμως για το θέμα που ενέκυψε σχετικά με τον Άρη Πετρετζίκη,αλλά και άλλους συμπαίκτες του,που είχαν εργαστεί επαγγελματικά ως σεφ;Θεωρεί πως υπήρξε αδικία σε σχέση με άλλους διαγωνιζόμενους; "Όχι,γιατί μέσα από αυτή την εκπομπή και οι δύο πλευρές βγήκαν κερδισμένες.Και οι δύο μαθαίνουν πράγματα που δεν ήξεραν και αυτός είναι ο σκοπός μας εδώ".Ο ίδιος πιστεύει ότι αδικήθηκε κάποια στιγμή;"Ούτε μία.Σε ότι κι αν μου είπαν,ότι κι αν άκουσα, είχαν χίλια δίκια.Στο “Master Chef” έμαθα τρεις μήνες τώρα, ότι δεν έμαθα δύο χρόνια στην σχολή που φοίτησα".
Σύμφωνα με τον Μιχάλη,ο πιο αυστηρός κριτής είναι ο Γιάννης Λουκάκος,ο οποίος όπως λέει "Ό,τι έχει να σου πει,θα στο πει χωρίς περιστροφές.Αυτό είναι νόμος".Θεωρεί λοιπόν,πως η επιτυχία του Master Chef οφείλεται σαφώς στους τρεις κριτές,αλλά και στην παρουσιάστρια Ευγενία Μανωλίδου,την οποία όπως αποκάλυψε,δεν συμπαθούσε και μάλιστα θεωρούσε ξινή και κάπως ψεύτικη.Άλλαξε όμως γνώμη μόλις την γνώρισε καλύτερα και σήμερα πιστεύει πως "Είναι μία απίστευτα γλυκιά και ευγενική παρουσία.Νομίζω πως το όνομα που έχει, είναι και το βασικό χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς της".
Τέλος,ο δημοφιλής παίκτης κατέληξε "Το Master Chef είναι εμπειρία ζωής και μεγάλο σχολείο.Δεν θα μου κακοφανεί αν δεν κερδίσω.Όσοι έχουμε φτάσει πια μέχρι εδώ το αξίζαμε πραγματικά,οπότε όποιος κι αν κερδίσει τον τίτλο,θα είναι δίκαιο το αποτέλεσμα"

*Το τελευταίο γύρισμα του Master Chef,με την τρίτη δοκιμασία του τελικού,θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Δευτέρα,ενώ ο τελικός θα μεταδοθεί στις 28 Δεκεμβρίου από το Mega.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...