Τετάρτη, 17 Νοεμβρίου 2010

Γιάννης Λουκάκος:Τί είπε για την μαγειρική,το Master Chef και τις γυναίκες στο Πρωινό...τους;

Στην πρωινή εκπομπή του εθνικού ζεύγους Σκορδά-Λιάγκα "Πρωινό Μου",έδωσε συνέντευξη ο πολυσυζητημένος σεφ Γιάννης Λουκάκος,που έχει κλέψει τις καρδιές πολλών γυναικών και μερικές θα τις θέλαμε πίσω αν είναι εύκολο Γιάννη μας,γιατί έχουμε κι άλλες δουλειές.Τί είπε όμως για την μεγάλη του αγάπη,την μαγειρική,την προσωπική του ζωή και το Master Chef;


Για την μαγειρική: "Τελείωσα τη σχολή μηχανολογίας στην Αμερική,ετοιμαζόμουν για μεταπτυχιακό,αποφάσισα όμως να μείνω εκεί και να δουλέψω.Έχω κάνει τα πάντα.Έχω δουλέψει από φαστφουντάδικα μέχρι σε γκουρμέ εστιατόρια ξεκινώντας από την πιο χαμηλή βαθμίδα στην κουζίνα.Στους γονείς μου το ανακοίνωσα τηλεφωνικώς.Ο πατέρας μου είναι αρκετά ορθολογιστής και ήξερε πως αν το διαχειριστώ σωστά,η μαγειρική θα μπορούσε να είναι προσοδοφόρα για μένα.Στην Ελλάδα έχουμε ανάγκη από προσγειωμένα εστιατόρια με προσιτές τιμές.Υπάρχει χώρος για όλους." Ο ίδιος όμως μαγειρεύει; "Αν υποθέσεις ότι δεν είμαι ποτέ στο σπίτι,τότε όχι.Μένω μόνος μου."

Για το Master Chef: "Ήθελα να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του κόσμου με άλλο τρόπο,κι όχι με αυτόν που είχε με το προφίλ της νοικοκυράς σε άλλες εκπομπές.Αυτός ήταν ο στόχος μου.Την εκπομπή δεν προλαβαίνω να τη δω,αλλά την γράφω και την βλέπω μετά." Πώς βλέπει τον εαυτό του ως τηλεοπτικό πρόσωπο; "Ακούω τον εαυτό μου και λέω 'Καλά τα λες'.Τα άλλα τηλεοπτικά δεν τα ξέρω,κρίνει ο κόσμος."

Έχει πάρει χαμπάρι ότι...αρέσει; "Σκορπιός είμαι,οπότε έχω αντίληψη φουλ.Δίνω όμως την σημασία που πρέπει.Έρχονται και γυναικοπαρέες στο μαγαζί,αυτό που με ευχαριστεί περισσότερο όμως,είναι όταν μου ζητούν αυτόγραφα παιδάκια.Γενικά είμαι πολύ προσιτός άνθρωπος."

Την έχει ψωνίσει; "Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα την ψωνίσει.Όλο αυτό το βιώνω με ευχαρίστηση.Ήθελα μόνο να μεταφέρω την αγάπη και τις γνώσεις μου για την μαγειρική."

Για την προσωπική του ζωή: "Είμαι των μακροχρόνιων σχέσεων.Η μεγαλύτερη σχέση μου κράτησε 4 χρόνια.Εδώ και χρόνια έχω κάνει focus στα επαγγελματικά μου.Δεν έχω φτάσει κοντά στο γάμο και ο Δημήτρης Σκαρμούτσος με έλεγε 'ντροπή του μάγειρα' που δεν έχω ούτε ένα διαζύγιο.",είπε χαριτολογώντας ο Γιάννη Λουκάκος.

Κορίτσια τρέξτε,αλλά αγόρια...μακριά.Γιατί; "Στο δημοτικό έκανα καράτε.Μετά έχασα επαφή,τα τελευταία τρία χρόνια όμως έχω ξεκινήσει Κουνγκ Φου και kick boxing,ενώ έχω κάνει και Ζίου Ζίτσου.Φέτος έχω βάλει στόχο να το κάνω πέντε φορές την εβδομάδα.Πιτσιρικάς πάντως έχω παίξει ξύλο για βλακείες."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...