Σάββατο, 27 Νοεμβρίου 2010

Μίλα μου: Famous δηλώσεις #6

Δημήτρης Σκαρμούτσος
"Δεν είναι δυνατόν ένας άνθρωπος,ο οποίος πριν από ένα μήνα,εντάξει,έβρισκε γυναίκα,αλλά δεν τρελαινόντουσαν κιόλας,το πάλευε και λίγο,τώρα να έχει τρομερό σουξέ!"
-Εγώ πάντως και στο πάρκο να σε έβλεπα να καθαρίζεις τα κακάκια του Lemon,θα σε ερωτευόμουν σφόδρα.Αλλά...εγώ είμαι εγώ!

 
Δήμητρα Παπαδοπούλου
"Μου φαίνεται τόσο ανιαρό να βλέπω το μαγείρεμα, που κάνω το σταυρό μου και αναρωτιέμαι πώς μπορούν κάποι­οι να τα βλέπουν αυτά."
- Προσαρμόσου Δήμητρα...Προσαρμόσου!

Χριστίνα Κολέτσα
"Κατά έναν περίεργο τρόπο φάσκω και αντιφάσκω, γιατί ενώ λέω ότι θέλω να πάρω αγάπη, εκεί που πάω να νιώσω κάποιο συναίσθημα, κλείνω τις πόρτες μου."
-Να πω ότι δεν σε καταλαβαίνω;Ψέμα θα 'ναι.Γυναικεία διαστροφή Χριστινάκι μου!

Βίκυ Χατζηβασιλείου
"Από την πολλή μαγειρική έχουμε ξελιγωθεί."
-Ενίοτε και βλέποντας κάποιους σεφ! ;)

Μαριάννα Πολυχρονίδη
"Δεν είμαι διατεθειμένη να πάθω ανορεξία προκειμένου να φαίνομαι ωραία στην τηλεόραση."
-Δικιά μας είσαι εσύ,τελείωσε!

Κατερίνα Λέχου
"Δεν μου αρέσουν οι φοβισμένοι άντρες.Μου αρέσουν μόνο οι γενναίοι."
- Με σπαθί και πάνω σε άσπρο άλογο;Αυτά Κατερίνα μου,a looooong time ago!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...