Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010

Μίλα μου: Famous δηλώσεις #3

Δημήτρης Σκαρμούτσος (ο σεφ της καρδιάς μου)
"Βγαίνω άσχημος στο γυαλί!".
- Ο Λουκάκος στα λέει αυτά; Σε ζηλεύει αγόρι μου!

Έλλη Κοκκίνου (σέξυ χωρισμένη)
"Ξέρω πόσο πονάει η απόρριψη".
- Τους κάδους να ρωτήσεις Έλλη μου...



Ελένη Φουρέιρα (η Ελληνίδα Shakira λένε)
"Δεν προλαβαίνω Eurovision φέτος".
- Βρε Ελένη γιατί δεν το λες τόσο καιρό; Με είχαν τρελάνει οι αϋπνίες!

Γιώργος Λιάγκας (ή αλλιώς Γιώργος Σκορδάς)
"Η Στάη έλεγε τις ειδήσεις όταν εγώ ήμουν παιδί".
- Κι εσύ Γιώργο μου όταν ήμουν ΕΓΩ παιδί! Θέλεις να τις μετρήσουμε...τις ηλικίες μας;
Γιώργος Καπουτζίδης (ο πασπαρτού)
"Δεν είμαι ζεν πρεμιέ ούτε sex symbol"!
- Αυτή η άρνηση τώρα από πού προκύπτει;








Amalia L@l@

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...